Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wielkanocny sukces grupy MAV

inforail
24.04.2025 10:30
0 Komentarzy

Grupa MÁV, czyli węgierski przewoźnik kolejowy, z powodzeniem zakończyła operację przewozową podczas długiego weekendu wielkanocnego.

W okresie od 17 do 21 kwietnia 2025 roku obsłużono łącznie 14 977 pociągów, osiągając punktualność na poziomie 83,7%.

Rozkład jazdy:

  1. Ile pociągów obsłużyła Grupa MÁV podczas długiego weekendu wielkanocnego i jaka była ich punktualność?
  2. Jakie działania podjęto w celu dostosowania oferty MÁV do zwiększonego ruchu pasażerskiego w okresie świątecznym?
  3. Jakie były wyniki frekwencji w pociągach nocnych oraz jak często pasażerowie korzystali z wagonów gastronomicznych Utasellátó?
Ministerstwo Infrastruktury opublikowało wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące umowy o świadczenie usług publicznych.
Pociąg MAV

Wzrost liczby pasażerów i dodatkowe składy

W związku ze zwiększonym ruchem pasażerskim, wynikającym z wysokiego zainteresowania podróżami w okresie świątecznym, MÁV sprzedało ponad 443 tysiące biletów na krajowe połączenia kolejowe, 357 tysięcy biletów autobusowych oraz 26 tysięcy biletów na połączenia międzynarodowe.

Dodatkowo, dla podróżnych korzystających z popularnych pociągów InterCity sprzedano 217 tysięcy miejscówek, a na autobusy 15 tysięcy miejscówek. Aby sprostać zwiększonemu popytowi, przewoźnik uruchomił 87 dodatkowych wagonów pasażerskich, dzięki czemu zapewnił komfort podróży większej liczbie osób.

Wysoka frekwencja w pociągach nocnych i popularność wagonów gastronomicznych

Szczególną popularnością cieszyły się pociągi nocne, których średnia frekwencja przekroczyła 80%. Komfort podróży poprawiły również wagony gastronomiczne Utasellátó – w ich restauracjach i bistrach pasażerowie skorzystali z oferty prawie 13 tysięcy razy. Tak duża liczba transakcji potwierdza rosnące zainteresowanie kompleksowymi usługami przewozowymi.

Podziękowania dla pasażerów i pracowników

Hegyi Zsolt, dyrektor generalny Grupy MÁV, podkreślił znaczenie tego sukcesu, dziękując wszystkim pasażerom za zaufanie i wybór usług MÁV w okresie świątecznym. Szczególne podziękowania skierowano również do pracowników kolei, którzy swoim zaangażowaniem i profesjonalizmem przyczynili się do sprawnego przebiegu świątecznych podróży.

Grupa MÁV kolejny raz udowodniła, że potrafi skutecznie zarządzać wzmożonym ruchem pasażerskim i elastycznie dostosowywać ofertę do potrzeb swoich klientów, zapewniając nie tylko sprawny transport, ale i komfort na najwyższym poziomie.

Komentarze