Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

České dráhy ponownie z tytułem Najbardziej Godnej Zaufania Marki. Ósme zwycięstwo z rzędu

inforail
16.11.2025 16:30
0 Komentarzy

České dráhy po raz kolejny potwierdziły swoją pozycję lidera czeskiego rynku transportowego, zdobywając tytuł Nejdůvěryhodnější značka 2025 w kategorii Poskytovatel dopravních služeb.

To już ósme z rzędu zwycięstwo narodowego przewoźnika kolejowego w tym prestiżowym plebiscycie, organizowanym co roku przez Atoz Marketing Services.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie czynniki przyczyniły się do zdobycia przez České dráhy tytułu Najbardziej Godnej Zaufania Marki 2025?
  2. Jakie inwestycje i działania rozwojowe przewoźnik zrealizował w ostatnim roku?
  3. Jakie znaczenie dla pasażerów mają modernizacje taboru, usług cyfrowych i infrastruktury wdrażane przez České dráhy?
Nagroda dla Ceskich drah
Nagroda dla Ceskich drah/foto: CD

Prestiż potwierdzony głosami pasażerów

W tegorocznej edycji ankiety oddano ponad 4 tysiące głosów. Konsumenci wybierali spośród blisko 900 marek w 92 kategoriach. Nominacje przyznawano automatycznie — na podstawie realnych danych dotyczących sprzedaży oraz zasięgu świadczonych usług. Oznacza to, że nagroda jest wyrazem faktycznego zaufania klientów, a nie jedynie popularności marki w mediach.

„To wyróżnienie odbieram przede wszystkim jako sygnał od naszych pasażerów, że zmiany, których się podjęliśmy, mają sens. […] Dziękuję wszystkim pracownikom — to przede wszystkim ich nagroda” — powiedział Michal Krapinec, prezes zarządu i dyrektor generalny Českých drah .

Rekordowe inwestycje i rozwój usług

Miniony rok był dla Českých drah jednym z najbardziej intensywnych w historii. Przewoźnik:

  • wprowadził do eksploatacji ponad 140 nowych jednostek taboru,
  • zainwestował blisko 19 miliardów koron w modernizację floty — jeden z najwyższych wyników w historii spółki,
  • rozwijał zaplecze techniczne i procesy utrzymaniowe,
  • unowocześniał cyfrowe usługi, w tym aplikację Můj vlak, systemy informacji pasażerskiej oraz rozwiązania ułatwiające zakup biletów online.

Celem wszystkich tych działań — jak podkreśla zarząd — jest konsekwentne podnoszenie komfortu podróży i uczynienie kolei pierwszym wyborem dla pasażerów w Czechach.

„Każdy nowy pociąg, każda ulepszona funkcja w naszej aplikacji czy udogodnienie dla pasażerów ma jeden wspólny cel — chcemy być naturalnym, pierwszym wyborem dla każdego podróżującego po Czechach” — dodał Krapinec .

Komentarze