SPAD posiłkuje się kierowcami autobusów z zewnętrznej firmy. Na kolejny rok
Szczecińskie Przedsiębiorstwo Autobusowe „Dąbie” od lat posiłkuje się uzupełnianiem braku kadrowych kierowców poprzez wewnętrzną firmę. Nie inaczej będzie w przyszłym roku.
Z uwagi na to, że umowa z dotychczasową firmą wkrótce wygasa, SPAD szuka nowego wykonawcy na przyszły rok.
Rozkład jazdy:
- Ile godzin usług kierowców szacuje się do zrealizowania w całym okresie obowiązywania umowy z SPAD?
- Od kiedy ma obowiązywać nowa umowa na świadczenie usług kierowców?
- Jakie jest jedyne kryterium oceny ofert w tym przetargu?
Przetarg na firmę z kierowcami
W tym celu SPAD w dniu 22 września 2025 r. ogłosił przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest:
- świadczenie przez wykonawcę (poprzez swoich pracowników i osoby współpracujące) na rzecz zamawiającego doraźnych usług polegających na prowadzeniu pojazdów autobusowych zamawiającego, w ramach wykonywania usług w zakresie publicznego transportu drogowego na terenie Gminy Miasto Szczecin i gmin sąsiadujących,
- świadczenie przez wykonawcę czynności dodatkowych wynikających z realizacji w/w zadań, a wykonywanych na terenie zajezdni SPAD i polegających m.in. na przeprowadzaniu pojazdów przez stanowiska OC, myjni, tankowania pojazdów olejem napędowym oraz specjalistycznymi płynami eksploatacyjnymi, wprowadzaniu i wyprowadzaniu autobusów na kanały naprawcze.
Szacunkowa średnia liczba godzin świadczenia usług związanych z realizacją zamówienia w skali jednego miesiąca wynosić będzie do 6.500 godzin. W całym okresie obowiązywania umowy będzie to do 78.000 godzin.
Umowa z nowym wykonawcą ma obowiązywać przez 12 miesięcy, nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2026 roku.
Kierowcy od wykonawcy będą świadczyli usługi na liniach obsługiwanych przez SPAD, tj.:
- na liniach pospiesznych – A, B, C,
- na liniach zwykłych – 54, 56, 61, 62, 64, 65, 66, 67, 71, 72, 73, 77, 79, 84, 87, 91, 93, 94, 96 i 97,
- na liniach nocnych – 533, 534.
Ponadto na polecenie Centrali Ruchu ZDiTM, kierowcy mogą być skierowani do doraźnej obsługi następujących linii komunikacyjnych:
- zwykłych – 52, 53, 58, 59, 60, 63, 68, 75, 76, 85, 86, 87, 101, 107, 241, 242, 243,
- nocnych – 522, 531, 532,
- tramwajowych – linie zastępcze na czas awarii i remontów infrastruktury trakcyjnej.
Warunki przetargu
Otwarcie ofert zaplanowano na dzień 29 października. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Na koniec podajemy link do przetargu: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/DokumentyZamowienia?przetargId=c32c7ec6-99c6-41c3-9f3d-84adc2df2735
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze