Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Bliżej programu lojalnościowego w PKP Intercity. Prezes podał datę

inforail
11.06.2025 08:30
0 Komentarzy

Program lojalnościowy dla pasażerów PKP Intercity ma być gotowy w czerwcu przyszłego roku – poinformował PAP prezes PKP Intercity Janusz Malinowski. Dodał, że podróżni będą mogli za punkty otrzymywać bilety.

PKP Intercity informowało na początku tego roku, że prace nad programem lojalnościowym, który planował wprowadzić poprzedni zarząd spółki, zostały zakończone. Projekty te – jak mówił wówczas Malinowski – „nie ujrzały poziomu koncepcji”. Szef kolejowej spółki zapowiedział rozpoczęcie prac nad nowym programem.

Rozkład jazdy:

  1. Kiedy planowane jest uruchomienie programu lojalnościowego dla pasażerów PKP Intercity?
  2. Kto poinformował o szczegółach dotyczących programu lojalnościowego?
  3. Jaką nagrodę będą mogli otrzymać podróżni w zamian za punkty lojalnościowe?
Pociąg PKP Intercity
Pociąg PKP Intercity

Prace trwają

„Trwają intensywne prace, chcemy zrobić wszystko, żeby na czerwiec przyszłego roku nasz program lojalnościowy był gotowy” – poinformował prezes kolejowej spółki. Wyjaśnił, że podróżni w ramach tego programu będą dostawali punkty, które będą mogli wymienić na bilety.

O planach wprowadzenia programu lojalnościowego poprzedni zarząd PKP Intercity informował w połowie 2022 r. Pod koniec października 2022 r. spółka przekazała, że przygotowuje postępowanie zakupowe na wybór dostawcy systemu obsługującego program lojalnościowy, ale na początku kolejnego roku przekazała, że planuje przygotować program lojalnościowy dla podróżnych własnymi siłami. W połowie 2023 r. firma ponownie zmieniła zdanie, informując o planach ogłoszenia przetargu na firmę, która przygotuje taki program.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. Pociągi PKP Intercity przewiozły w ub. r. 78,5 mln pasażerów, czyli o 15 proc. więcej niż rok wcześniej i 33 proc. więcej niż w roku 2022.

Firma oferuje podróże czterema kategoriami pociągów. Twoje Linie Kolejowe (TLK) i InterCity (IC) to połączenia ekonomiczne, zaś Express InterCity (EIC) i obsługiwane pojazdami Pendolino Express InterCity Premium (EIP) – połączenia ekspresowe.

Szacunki przewoźnika zakładają, że w tym roku zwiększy liczbę przewiezionych pasażerów do 88 mln, a w 2030 roku – do 110 mln.(PAP)

Komentarze