Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Poniedziałkowy odjazd z PKP Intercity: Tańsze bilety z Warszawy na Dolny Śląsk

inforail
22.12.2025 10:15
0 Komentarzy

W poniedziałek 22 grudnia PKP Intercity zwiększyło pule promocyjnych biletów na pociągi IC/TLK i EIP/EIC z Warszawy do Wrocławia, Jeleniej Góry, Szklarskiej Poręby i Zgorzelca.

Tego dnia pasażerowie mogą kupić tańsze bilety.  

Rozkład jazdy:

  1. Na jakie trasy i w jakich cenach PKP Intercity udostępniło promocyjne bilety w ramach akcji „Poniedziałkowy odjazd” 22 grudnia?
  2. W jakim okresie obowiązuje promocja na tańsze przejazdy z Warszawy do Wrocławia, Jeleniej Góry, Szklarskiej Poręby i Zgorzelca?
  3. Na czym polega akcja „Poniedziałkowy odjazd” i gdzie pasażerowie mogą sprawdzać informacje o kolejnych trasach objętych promocją?
Szklarska Poręba
Szklarska Poręba

Tańsze bilety

W ramach akcji „Poniedziałkowy odjazd”, pasażerowie mogą kupić bilety w niższej cenie na połączenia z Warszawy, na podróże w 2 klasie pociągami relacji:

• Warszawa – Wrocław IC/TLK 41,25 zł

• Warszawa – Wrocław EIP 92,95 zł

• Warszawa – Wrocław EIC 81,95zł

• Warszawa – Jelenia Góra IC/TLK 45,10 zł

• Warszawa – Szklarska Poręba IC/TLK 46,20 zł

• Warszawa – Zgorzelec IC/TLK 46,75 zł

Na te połączenia ceny bazowe wynoszą odpowiednio: 75,00 zł, 169,00 zł, 149,00 zł, 82,00 zł, 84,00 zł, 85,00 zł

Promocja obowiązuje dla przejazdów w dniach od 29 grudnia br. do 21 stycznia 2026.

„Poniedziałkowy odjazd” to akcja, w ramach której w poniedziałki PKP Intercity zwiększa pule promocyjnych biletów na wybranych trasach. Informacja o destynacjach, do których podróżni będą mogli kupić bilety w niższej cenie jest niespodzianką i są ogłaszane w każdy poniedziałek. Przewoźnik zaprasza do śledzenia strony internetowej intercity.pl oraz swoich kanałów w social mediach. 

Komentarze