Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Łódzka Kolej Aglomeracyjna sprawdza satysfakcję swoich pasażerów

inforail
20.05.2025 10:30
0 Komentarzy

Ruszyła kolejna edycja cyklicznego badania, pozwalającego poznać opinie podróżnych na temat jakości usług świadczonych przez ŁKA.

Od 19 do 25 maja w wybranych pociągach regionalnego przewoźnika pojawią się ankieterzy, którzy będą zachęcać pasażerów do dzielenia się swoimi uwagami.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie aspekty usług świadczonych przez ŁKA są oceniane w ramach prowadzonego badania ankietowego?
  2. Ile osób planuje przepytać Łódzka Kolej Aglomeracyjna podczas tegorocznej edycji badania?
  3. Jakie wyniki w zakresie zadowolenia pasażerów ŁKA uzyskała w 2024 roku?
Badanie satysfakcji pasażerów ŁKA
Badanie satysfakcji pasażerów ŁKA

Satysfakcja podróżnych

Łódzka Kolej Aglomeracyjna zawsze na pierwszym miejscu stawia komfort i satysfakcję podróżnych. Dlatego od początku swojej działalności regularnie sprawdza, czy są oni zadowoleni z jej usług. Takie analizy pozwalają poznać oczekiwania pasażerów wobec codziennego funkcjonowania ŁKA.

Badanie ma formę anonimowej ankiety, którą podróżni wypełniają samodzielnie w czasie podróży pociągiem. Są proszeni m.in. o ocenę punktualności, komfortu jazdy, czystości, obsługi klienta oraz dostępności informacji. ŁKA sprawdza też to, jak bardzo pasażerowie przywiązani są do jej marki oraz czy byliby skłonni polecić Łódzką Kolej Aglomeracyjną innym osobom. Ankieta zawiera również pytania dotyczące oceny działań przewoźnika na rzecz lokalnych społeczności i ekologii. Badanie pozwoli lepiej poznać strukturę demograficzną i społeczną podróżnych.

W tym roku Łódzka Kolej Aglomeracyjna zamierza zapytać o opinię aż 3000 osób. Odpowiedzi tak dużej grupy dadzą rzetelne wyniki i pozwolą na identyfikację obszarów wymagających ewentualnej poprawy.

Opinie naszych pasażerów są dla nas niezwykle ważne. Cykliczne badania pozwalają nam skutecznie reagować na potrzeby podróżnych, a także planować dalszy rozwój Spółki. Dlatego zachęcamy do udziału w ankiecie i dzielenia się swoimi sugestiami – podkreśla Maciej Sobieraj, prezes Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej.

W 2024 roku pasażerowie wysoko ocenili Łódzką Kolej Aglomeracyjną – wynik 7,9 w 10-stopniowej skali potwierdził utrzymujące się na wysokim poziomie zadowolenie z oferowanych usług. To m.in. efekt wysokiej niezawodności i punktualności pociągów ŁKA, które w ubiegłym roku wynosiły niemal 100%.

Komentarze