Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

WARS S.A. testuje płatności spojrzeniem. Rusza pilotaż z polskim fintechem PayEye

inforail
07.05.2025 16:30
0 Komentarzy

WARS S.A. rozpoczyna pilotaż innowacyjnego systemu płatności biometrycznych. Od 8 maja klienci będą mogli przetestować technologię PayEye – nowatorską metodę płatności spojrzeniem – w restauracji stacjonarnej WARS, zlokalizowanej w budynku West Station al. Jerozolimskich 142A przy Dworcu Zachodnim w Warszawie.

PayEye to polski fintech, który opracował autorską technologię płatności biometrycznych, łączącą skan tęczówki oka i twarzy. System umożliwia dokonywanie płatności bez użycia telefonu, karty czy gotówki – wystarczy jedno spojrzenie.

Rozkład jazdy:

  1. Jaką technologię płatności biometrycznych wprowadza WARS S.A. w ramach pilotażu w restauracji stacjonarnej w budynku West Station?
  2. Jakie korzyści płyną z integracji systemu PayEye z aplikacją mObywatel?
  3. W jaki sposób WARS S.A. planuje wykorzystać technologię PayEye w przyszłości?
Nowość w Warsie
Nowość w Warsie

Nowość w WARS-ie

Technologia jest przygotowana do integracji z innymi rozwiązaniami cyfrowymi, w tym z aplikacją mObywatel, co otwiera dodatkowe możliwości, np. automatyczne potwierdzenie pełnoletniości przy zakupie produktów objętych ograniczeniami.

– Cieszy mnie, że WARS kontynuuje pracę i wdraża rozwiązania, które pozwalają uprościć i uporządkować procesy. To krok w stronę nowoczesnych, efektywnych zmian – mówi Radosław Groblewski, Prezes Zarządu WARS S.A.

Pilotaż ma charakter testowy. Pozwoli ocenić techniczne działanie systemu, komfort obsługi i poziom akceptacji wśród pasażerów oraz klientów. WARS S.A. planuje analizę potencjału dalszego wykorzystania technologii – od gastronomii, przez zakup biletów, po dostęp do dodatkowych usług kolejowych.

– WARS, jako narodowy operator gastronomiczny z 77-letnią historią, chce czerpać z bogatego doświadczenia, ale jednocześnie otwierać się na nowe kanały sprzedaży i potrzeby nowych klientów – mówi Mikołaj Pawlak, Dyrektor Wykonawczy Biura Strategii i Marketingu WARS S.A. – Widzimy coraz więcej pasażerów z młodszych pokoleń, dla których marka WARS nie jest jeszcze rozpoznawalna. Dlatego sięgamy po nowoczesne technologie, które pozwolą nam lepiej odpowiadać na ich oczekiwania.

Wprowadzenie płatności spojrzeniem to część szerszej strategii cyfrowej transformacji WARS S.A. Celem jest stworzenie nowoczesnego, zintegrowanego ekosystemu usług kolejowych – opartego na personalizacji, automatyzacji i wygodzie pasażera.

Komentarze