Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

MPK Wrocław szuka wykonawcy naprawy foteli motorniczych

infotram
15.09.2025 11:30
0 Komentarzy

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne we Wrocławiu ogłosiło postępowanie ofertowe na kompleksową regenerację foteli motorniczych.

Zadanie obejmuje m.in. naprawę podłokietników, mechanizmów regulacji oraz wymianę tapicerki zgodnie ze standardami kolorystycznymi obowiązującymi w spółce.

Rozkład jazdy:

  1. Jakie elementy foteli motorniczych obejmuje naprawa zlecona przez MPK Wrocław?
  2. Do kiedy zainteresowani wykonawcy mogą składać oferty w ramach tego postępowania?
  3. Jakie warunki gwarancyjne musi spełnić wybrany wykonawca po zakończeniu naprawy foteli?
Tramwaj MPK Wrocław
Tramwaj MPK Wrocław

Zakres prac

Przedmiot zamówienia obejmuje:

  • naprawę i przywrócenie pełnej sprawności podłokietników,
  • uzupełnienie brakujących elementów mechanicznych (prowadnice, mechanizmy regulacji),
  • wymianę lub naprawę tapicerki z użyciem materiałów odpowiadających obowiązującym normom jakościowym i kolorystycznym,
  • kontrolę mechanizmów fotela i regulacji,
  • weryfikację elementów sprężyn, rolek i innych części zużywających się,
  • usunięcie usterek wykrytych podczas przeglądu.

MPK wymaga, aby wszystkie prace wykonano estetycznie, z użyciem trwałych materiałów, tak aby zapewnić długotrwałe użytkowanie foteli. Do ogłoszenia dołączono fotografie poglądowe przedstawiające stan siedzeń przeznaczonych do naprawy (m.in. widoczne zużycia mechanizmów i tapicerki).

Warunki dla wykonawców

  • Cena będzie jedynym kryterium oceny ofert.
  • Oferty należy składać do 19 września 2025 r. w siedzibie MPK przy ul. Bolesława Prusa 75/79 we Wrocławiu.
  • Wykonawca będzie miał maksymalnie 30 dni roboczych na realizację zamówienia.
  • MPK wymaga 12-miesięcznej gwarancji na wykonane prace oraz zobowiązania do ponownej naprawy lub wymiany w przypadku awarii w okresie gwarancyjnym.
  • Wszystkie dodatkowe koszty, w tym transport, leżą po stronie wykonawcy.

Kontakt i dodatkowe informacje

Zainteresowani oferenci mogą obejrzeć fotele przed złożeniem oferty w Zajezdni Tramwajowej Ołbin przy ul. Słowiańskiej we Wrocławiu. Osobą kontaktową ze strony MPK jest Paweł Wesiński (tel. 783 850 016).

MPK zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie bez podania przyczyny.

Komentarze