Paris Air Show 2025: Boeing stawia na klientów i innowacje. Nowe otwarcie
Boeing z przytupem chce rozpocząć tegoroczne Paris Air Show, prezentując nie tylko flotę najnowocześniejszych samolotów, ale i odświeżoną wizję działania opartą na innowacyjności, przejrzystości i współpracy z partnerami na całym świecie.
Jak podkreśla prezes koncernu Kelly Ortberg, firma „czyni fundamentalne zmiany w obszarze bezpieczeństwa, jakości i kultury organizacyjnej”, a salon lotniczy w Le Bourget ma być symbolem nowego etapu dla giganta z Seattle.
Rozkład lotu:
- Jakie główne cele i przesłania Boeing chce przekazać podczas Paris Air Show 2025?
- Jakie elementy prezentacji Boeinga na Paris Air Show mają podkreślać jego zaangażowanie w innowacje i zrównoważony rozwój?
- Czym jest Wisk Aero i jaką rolę odgrywa w strategii Boeinga dotyczącej przyszłości mobilności powietrznej?
Boeing Pavilion – interaktywne serce wystawy
Zwiedzający pawilon C-2 mogą liczyć na pełne spektrum wrażeń: od immersyjnych prezentacji, przez przekrojową wystawę produktów cywilnych i wojskowych, aż po futurystyczną salę kinową 777-8 Freighter Theater. Prezentowane będą m.in.:
- pełnowymiarowa makieta kabiny 777X,
- interaktywny model klimatyczny Boeing Cascade, analizujący wpływ rozwiązań technologicznych na ślad węglowy lotnictwa,
- cyfrowe narzędzia wsparcia obsługi technicznej, usług szkoleniowych i modernizacji kabin.
Na ekspozycji statycznej pojawią się flagowe maszyny Boeinga, m.in.:
- Boeing 777-300ER w barwach Qatar Airways z okazji partnerstwa z Paris Saint-Germain,
- F-15 Eagle, F/A-18, KC-46 Pegasus, CH-47 Chinook i P-8 Poseidon w ramach wystawy Departamentu Obrony USA.
Jak podkreśla Ortberg: „Zmieniamy Boeinga nie tylko dla siebie, ale przede wszystkim dla naszych klientów i partnerów. Le Bourget to miejsce, w którym te zmiany mogą być zobaczone na własne oczy.”
Nowe skrzydła miejskiej mobilności
Tuż obok pawilonu Boeinga swoją 6. generację w pełni elektrycznego, autonomicznego air taxi zaprezentuje Wisk Aero – spółka z portfolio Boeinga. Pokaz ma być silnym sygnałem, że Boeing poważnie traktuje rozwój Advanced Air Mobility (AAM) jako przyszłościowego segmentu rynku.
Przedstawiciele firmy zabiorą głos w licznych panelach dyskusyjnych. Najważniejsze punkty:
- Steve Parker, szef Boeing Defense, omówi przyszłość lotnictwa bojowego (13 czerwca),
- Brian Moran, Chief Sustainability Officer, o dostępności biopaliw (13 i 17 czerwca),
- William Ampofo, ekspert ds. logistyki części, o roli serwisów w rozwoju rynku (13 i 18 czerwca),
- Brian Yutko o innowacjach w lotnictwie cywilnym (16 czerwca),
- Todd Citron, CTO Boeinga, o technologii przyszłości (18 czerwca).
Dodatkowo, zaplanowano briefingi prasowe dotyczące m.in. prognoz rynkowych, rozwiązań rotorcraftowych i usług wsparcia.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze