Świdnica chce wymienić biletomaty przystankowe. Dzierżawa na prawie 4 lata
Świdnica ogłosiła przetarg na dzierżawę 15 stacjonarnych urządzeń do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, z systemem nadzorującym i pełnym serwisem przez blisko cztery lata.
Postępowanie prowadzi Gmina Miasto Świdnica, a ogłoszenie pojawiło się 4 lipca 2025 roku. Świdnica inwestuje w nowoczesne biletomaty. Nowe urządzenia mają umożliwiać zakup biletów jednorazowych i okresowych świdnickiej komunikacji miejskiej, obsługiwać płatności bilonem, kartami, BLIK-iem i zbliżeniowo, a także oferować dotykowy ekran zapewniający wygodną obsługę w każdych warunkach.
Rozkład jazdy:
- Ile biletomatów planuje wydzierżawić Świdnica?
- Do kiedy mają zostać zamontowane i uruchomione wszystkie urządzenia?
- Jakie kryterium decyduje o wyborze oferty w przetargu?
15 biletomatów stacjonarnych w dzierżawie
Świdnickie zamówienie z 4 lipca dotyczy kompleksowej dzierżawy 15 stacjonarnych automatów do wnoszenia opłat za przejazdy autobusami, montowanych na wskazanych przystankach w mieście.
– Planujemy wymienić wszystkie biletomaty w mieście, ponieważ obecne mają już 25 lat. Obecnie te biletomaty nie posiadają już części zamiennych. Tak naprawdę w nich już nastąpiła śmierć technologiczna. One się wiecznie psują, natomiast osoba, która je serwisuje, również ma już swoje lata i wielokrotnie nas informowała, że lada dzień przejdzie na emeryturę i nie będzie już miał kto serwisować tych biletomatów. Chciałby zaznaczyć, że biletomaty w dalszym ciągu są na drugim miejscu jeżeli chodzi o sprzedaż biletów komunikacji miejskiej w Świdnicy – na pierwszym miejscu są kasowniki, które są umiejscowione w autobusach MPK, na drugim miejscu w dalszym ciągu są biletomaty – tłumaczył Sławomir Kwiatkowski, dyrektor wydziału transportu Urzędu Miejskiego, podczas marcowego posiedzenia Rady Miejskiej w Świdnicy.
Przedmiotem zamówienia jest nie tylko dostawa i montaż urządzeń, ale również wdrożenie systemu nadzorującego ich pracę, serwisowanie i wsparcie techniczne przez 45 miesięcy od momentu uruchomienia. Automaty muszą zostać zamontowane do 31 marca 2026 roku, z pełnym uruchomieniem systemów nadzorczych również do tej daty. Po odbiorze potwierdzonym protokołem, dzierżawa będzie trwała niemal cztery lata – do końca obowiązywania umowy.
Urządzenia mają być w pełni funkcjonalne, gotowe do sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, a ich obsługa oraz systemy będą zarządzane zdalnie przez wykonawcę. W przetargu nie dopuszczono ofert częściowych ani wariantowych.
Wykonawca pokrywa całość kosztów realizacji i utrzymania urządzeń – miasto nie planuje żadnych dodatkowych inwestycji. Sprzęt musi działać stabilnie i być gotowy do testów z udziałem Zamawiającego przed odbiorem końcowym. Zamawiający zastrzegł możliwość unieważnienia przetargu, jeśli środki publiczne na jego realizację nie zostaną przyznane. .
Na oferty zamawiający czeka do 13 sierpnia 2025 roku (godz. 9:00), a następnie komisja przetargowa oceni złożone propozycje według kryteriów:
✅ Cena – 100%
Szczegółowe informacje o zamówieniu na: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1138626
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze