Po awarii zasilania w warszawskim metrze sytuacja wraca do normy
W środę, 10 października 2025 roku, rano doszło do awarii zasilania na linii metra M1 w Warszawie, w wyniku której pociągi kursowały na skróconej trasie.
Jak poinformowała rzeczniczka Metra Warszawskiego, Anna Bartoń, z przyczyn technicznych linia obsługiwała jedynie odcinek od Kabat do stacji Plac Wilsona.
Rozkład jazdy:
- Jakie były przyczyny awarii zasilania, która doprowadziła do wstrzymania kursowania metra na części linii M1?
- W jaki sposób została zorganizowana komunikacja zastępcza na odcinku Plac Wilsona – Młociny?
- Jak długo trwały prace nad przywróceniem pełnego ruchu pociągów na linii metra M1?
Wprowadzono komunikację zastępczą
Na północnym fragmencie trasy, między Placem Wilsona a Młocinami, wprowadzono zastępczą komunikację autobusową. Uruchomiona linia Z zastępowała kursy metra i jeździła na trasie Metro Młociny – Kasprowicza – Sacharowa – Żeromskiego – Słowackiego – Plac Wilsona. Dodatkowo, wybrane kursy autobusowej linii 2 zostały skierowane bezpośrednio do stacji metra Plac Wilsona, aby usprawnić przesiadki i ograniczyć utrudnienia w ruchu pasażerskim.
Ekipy techniczne Metra Warszawskiego prowadziły intensywne prace nad usunięciem awarii i przywróceniem zasilania na wyłączonym odcinku. Jak przekazała rzeczniczka spółki, działania miały na celu jak najszybsze wznowienie normalnego ruchu na całej trasie linii M1.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze