Rower Miejski w Czeladzi – nowy sezon rusza w 2025 roku
System roweru miejskiego w Czeladzi – kluczowe informacje
Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi ogłosił wyniki przetargu na obsługę roweru miejskiego w 2025 roku. System Roweru Miejskiego (RM) zostanie uruchomiony w nowej odsłonie, z 4 stacjami rowerowymi, 4 totemami informacyjnymi, 78 stojakami rowerowymi oraz 50 rowerami. Obsługa systemu będzie realizowana zgodnie z podpisaną umową z wykonawcą.
Nowoczesna infrastruktura i system zarządzania
Zgodnie z warunkami zamówienia, wykonawca będzie odpowiedzialny za:
- dostawę wszystkich niezbędnych elementów infrastruktury rowerowej,
- organizację, bieżące zarządzanie i eksploatację systemu,
- wdrożenie i obsługę oprogramowania umożliwiającego korzystanie z wypożyczalni rowerów.
Wszystkie rowery będą dostępne dla mieszkańców oraz turystów za pośrednictwem systemu umożliwiającego rezerwację i wypożyczanie rowerów za pomocą aplikacji mobilnej oraz terminali w stacjach rowerowych.
Terminy realizacji i finansowanie
Umowa na obsługę systemu rowerowego obowiązuje do 15 listopada 2025 roku. Projekt finansowany jest ze środków budżetowych miasta Czeladź.
Wykonawca udzieli dwuletniej rękojmi na wszystkie dostarczone elementy systemu, co zapewni bezpieczeństwo i komfort użytkowników przez cały okres działania rowerów miejskich.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Lokalizacja stacji rowerowych
System będzie funkcjonował w strategicznych lokalizacjach na terenie Czeladzi, zgodnie z ustaleniami zawartymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat rozmieszczenia stacji są dostępne na stronie internetowej MZGK Czeladź.
Wybór wykonawcy
Postępowanie przetargowe prowadzone było w trybie podstawowym, a oferty oceniano według kryteriów:
- cena (60%),
- czas usunięcia istotnych awarii i usterek roweru (40%).
Termin składania ofert został wydłużony do 25 marca 2025 roku, a ich otwarcie nastąpiło 30 minut po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń.
Komentarze