Gdynia dołączyła do siatki North Sea. Nowe połączenie Finnlines
Od 23 czerwca, Finnlines rozszerzyły swoją sieć serwisów na Morzu Północnym, włączając do tygodniowej rotacji Port Gdynia.
To posunięcie wzmacnia siatkę połączeń operatora i oferuje klientom jeszcze więcej możliwości w zakresie transportu towarowego między kluczowymi regionami Europy.
Rozkład jazdy:
- Jakie typy ładunków będą obsługiwane w ramach nowego połączenia Finnlines z Portem Gdynia?
- Dlaczego nowe połączenie Finnlines może być alternatywą dla transportu drogowego z Polski do krajów Europy Zachodniej?
- Jakie nowoczesne rozwiązania wprowadza Finnlines w swojej flocie w związku z rozszerzeniem siatki połączeń?
Co w ramach nowego połączenia?
Nowe połączenie obejmuje ładunki ro-ro, breakbulk, kontenerowe i samochodowe i jest szczególnie dobrze przystosowane do transportu ładunków ponadgabarytowych i ciężkich. Dla wielu firm będzie to ekonomiczna i praktyczna alternatywa intermodalna dla transportu drogowego z Polski do Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Finlandii.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Od 26. tygodnia 2025 roku, cotygodniowy serwis Finnlines obejmie również Port Gdynia. Obsługę zapewnią trzy nowoczesne jednostki klasy Finneco, które łączą ładowność z troską o środowisko. Statki umożliwiają transport zróżnicowanego cargo – od pojazdów i kontenerów po specjalistyczne ładunki przemysłowe.
W ramach tej ekspansji Finnlines wprowadza do swojej floty także nowe platformy typu mafi o długości 80 stóp z wbudowanymi szynami, zaprojektowane specjalnie z myślą o efektywnym i elastycznym przewozie ładunków niestandardowych, takich jak wagony i zestawy kolejowe.
Rozkład rejsów jest następujący:
Komentarze