Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Grudziądz: dostawa nowego autobus przystosowanego do przewozu osoby na wózku inwalidzkim

przetargi
25.10.2025 12:35
0 Komentarzy
Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Edukacji Spinaker
86-300 Grudziądz
Ludwika Waryńskiego 104
Email: [email protected]
WWW: https://spinaker.edu.pl/
Kontakt
Stowarzyszenie Na Rzecz Wspierania Edukacji Spinaker Ludwika Waryńskiego 104 86-300 Grudziądz email: [email protected] www: https://spinaker.edu.pl/
Województwo/Powiat kujawsko-pomorskie / GrudziądzDodatkowe lokalizacje
kujawsko-pomorskie / Grudziądz
Opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobus, w konfiguracji 15 miejsc siedzących + 1 miejsce kierowcy+15 miejsc stojących, przystosowanego do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim (w przypadku przewozu osoby na wózku inwalidzkim liczba dostępnych miejsc siedzących nie może być mniejsza niż 15, a dostępnych miejsc stojących musi wynosić nie mniej niż 11). W pojeździe musi być zamontowana rozkładana rampa do wprowadzania wózka inwalidzkiego, atestowana szyna podłogowa do jego mocowania/ kotwiczenia (dla 1 wózka inwalidzkiego, pasy 4 punktowe do mocowania wózka inwalidzkiego, pasy bezpieczeństwa dostosowane do potrzeb osób na wózkach inwalidzkich.
Pojazd musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 zpóźn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2024 r. poz. 502 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Projektowane postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Transport autobusu do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko.
Oryginalna treść ogłoszenia
CPV 34.12.00.00, 34.12.10.00
Branże Samochody ciężarowe:
autobusy
Specyfikacja SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:
2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP:
2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego:
0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG:
0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem:
570474,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
612540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
570474,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną:
Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową:
Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy:
Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
Przedsiębiorstwo Usługowe Bus Service Jerzy Jan Biedulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny:
846-107-73-64
7.3.3) Ulica:
ul. Portowa 44
7.3.4) Miejscowość:
846-107-73-64
7.3.5) Kod pocztowy:
16-300
7.3.6.) Województwo:
podlaskie
7.3.7.) Kraj:
Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:
Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy:
2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej:
570474,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
25 dni
Link SWZ https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08de0a46-2f0e-9cbf-342c-65000196f61a
Składanie ofert wariantowych Nie
Składanie ofert częściowych Nie
Data dodania 14-10-2025

Komentarze