Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Specjalista ds. inwestycji i remontów w Dziale ds. Metra Warszawskiego

praca
21.06.2023 12:19

Pracodawca: ZTM

Lokalizacja: Warszawa

Województwo: Mazowieckie

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe w obszarze kierunków politechnicznych, technicznych lub inżynieryjnych
  • minimum 4-letni udokumentowany ogólny staż pracy
  • minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie inwestycji lub infrastruktury
  • wiedza z zakresu przygotowania i realizacji procesu inwestycyjnego
  • wiedza z zakresu prawa budowlanego
  • umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
  • sumienność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań
  • gotowość do doskonalenia zawodowego
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • dbałość o dobrą opinię własną i pracodawcy, postępowanie zgodnie z zasadami etyki zawodowej
    Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe na kierunku: budownictwo, inżynieria lądowa, mostów, infrastruktura
  • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowanie i nadzorowania
    budowy i robót budowlanych
  • doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • wiedza z zakresu zamówień publicznych i prawa administracyjnego
  • uprawnienia budowlane
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi informatycznych programów biurowych (Word, Excel)
  • znajomość programów kosztorysowych
  • praktyczna znajomość tematyki procesów projektowych
  • znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie formalnego przygotowania oraz realizacji odbioru,
    rozliczenia i zakończenia inwestycji
  • realizacja zadań w zakresie przygotowania założeń rzeczowo-finansowych i planów inwestycyjnych w zakresie
    przygotowania i realizacji inwestycji, utrzymania, remontów obiektów, w tym pozyskanie wykonawców robót i usług
    w trybie Prawo Zamówień Publicznych
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta, policją oraz innymi organami w zakresie prowadzonych
    spraw; nadzór i ocena realizacji zadań, ocena ryzyka, pełnienie funkcji inspektora nadzoru, przygotowanie
    sprawozdań, zestawień, analiz
    Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
    Miejsce pracy:
    Praca w siedzibie ZTM, przy ul. Grochowskiej 316/320 w Warszawie. Praca w obiektach komunikacji zbiorowej m.st. Warszawy
    i placach budowy.
    Stanowisko pracy:
    Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej połowy wymiaru czasu pracy, obsługą urządzeń biurowych,
    przemieszczaniem się wewnątrz budynku. Praca w terenie, praca na wysokości do 3 metrów, praca w niekorzystnych
    warunkach atmosferycznych. Kierowanie samochodem służbowym kat. B. Praca wymagająca pełnej sprawności
    psychoruchowej.
    www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 43 79
    Wymagane dokumenty:
  • curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej
  • list motywacyjny
  • kserokopie / skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
  • kserokopie/ skany dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji
  • kserokopie / skany świadectw pracy oraz zaświadczenie od pracodawcy o zatrudnieniu zawierające okres
    zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy (skan zaświadczenia w przypadku przesyłania
    dokumentów drogą elektroniczną)
  • kserokopia / skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeśli dotyczy
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia
    w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych –
    podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
  • oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie – podpisane własnoręcznie (skan oświadczenia w przypadku
    przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
  • klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem
    Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
    fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
    uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) – podpisana własnoręcznie
    (skan klauzuli w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną)
    Druk zawierający oświadczenia i klauzulę o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych znajduje się
    na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Transportu Miejskiego: https://www.ztm.waw.pl/pracuj-w-ztm/
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w wybrany sposób w poniżej podanym terminie:
  1. w wersji elektronicznej – przesłać na adres mailowy: [email protected] wpisując w tytule wiadomości: „Specjalista
    ds. inwestycji i remontów” – do 07.07.2023 r.
  2. w wersji papierowej – osobiście lub przesłać do pod adresem: Zarząd Transportu Miejskiego, Kancelaria Główna,
    ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Specjalista ds. inwestycji
    i remontów” – do 07.07.2023 r. do godz. 16:00.
    Aplikacje, które wpłyną do ZTM po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Kandydaci dopuszczeni do II etapu naboru – testu wiedzy i kompetencji, zostaną o tym powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
    Działania rekrutacyjne (m.in. test wiedzy i kompetencji, rozmowa kwalifikacyjna) planowane są w terminie od 8 do
    21 lipca 2023 r.
    Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie niezwłocznie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZTM,
    w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
    Informacja Administratora Danych o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacyjnym
    Niniejsza informacja przekazywana jest w celu realizacji wymogu art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej zwanego „RODO”,
    w związku prowadzeniem przez Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie naboru kandydatów na wolne stanowiska
    urzędnicze (w tym kierownicze), stanowiska pomocnicze i obsługi oraz na zastępstwo.
    1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Transportu Miejskiego z siedzibą w Warszawie (03-839),
    ul. Grochowska 316/320, dalej jako „ZTM”;
    2) z Administratorem można kontaktować się w następujący sposób:
    a) listownie, na adres siedziby ZTM,
    b) pocztą elektroniczną pod adresem: [email protected],
    c) telefonicznie: 22 459 41 00,
    d) za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP;
    www.ztm.waw.pl ul. Grochowska 316/320, 03-839 Warszawa, tel.: 22 459 43 79
    3) ZTM powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem
    e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres siedziby ZTM;
    4) ZTM będzie przetwarzać Pani/Pana danych osobowych na podstawie:
    a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie danych osobowych wskazanych w art. 22¹ § 1 i 4 ustawy z dnia 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
    ciążącego na pracodawcy,
    b) art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych – w zakresie danych o niepełnosprawności (w przypadku,
    gdy kandydat poda takie dane w dokumentach aplikacyjnych z własnej inicjatywy) – przetwarzanie jest niezbędne
    do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez pracodawcę lub osobę, której dane dotyczą,
    w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej,
    c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – w zakresie danych osobowych zebranych podczas rozmowy rekrutacyjnej oraz wyników
    ewentualnych testów kwalifikacyjnych – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
    uzasadnionych interesów realizowanych przez pracodawcę, polegających na weryfikacji kwalifikacji i umiejętności
    kandydatów do pracy w celu wybrania odpowiedniej osoby na stanowisko, na które jest prowadzona rekrutacja,
    d) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. na podstawie dobrowolnej zgody kandydata – w zakresie danych podanych
    w dokumentach aplikacyjnych, innych niż dane, o których mowa w art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy oraz dane
    o niepełnosprawności,
    5) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.
    Informujemy również, że:
    6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez ZTM przez okres nieprzekraczający 3 miesięcy od momentu
    zakończenia procesu rekrutacyjnego.
    7) Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione:
    a) podmiotom świadczącym usługi na rzecz ZTM, w szczególności usługi IT, prawne, archiwizacji i niszczenia
    dokumentów,
    b) podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa powszechnie
    obowiązującego;
    8) w związku z przetwarzaniem przez ZTM Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
    a) żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz uzyskania ich kopi – zgodnie z art. 15 RODO,
    b) sprostowania i uzupełnienia danych gdy dane te są nieprawidłowe lub niekompletne – zgodnie z art. 16 RODO,
    c) żądania usunięcia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 17 RODO,
    d) żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 18 RODO,
    e) przenoszenia swoich danych osobowych – zgodnie z art. 20 RODO,
    f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych – zgodnie z art. 21 RODO,
    g) cofnięcia zgody na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przy czym wycofanie
    zgody na przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem
    przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (art. 7 ust. 3 RODO);
    9) w celu skorzystania z wyżej wymienionych praw należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Ochrony
    Danych, korzystając ze wskazanych danych kontaktowych;
    10) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku
    uznania, że ZTM przetwarza Pani/Pana dane osobowe z naruszeniem przepisów RODO;
    11) podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ § 1 i 4 Kodeksu pracy jest niezbędne,
    aby uczestniczyć w procesie rekrutacyjnym; podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga
    Pani/Pana wyraźnej zgody;
    12) posiada Pani/Pan prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność
    z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
    13) w oparciu o Pani/Pana dane osobowe ZTM nie będzie podejmował decyzji opartych na zautomatyzowanym
    przetwarzaniu, w tym decyzji będących wynikiem profilowania, które miałyby wpływ na Pani/Pana sytuację prawną
    lub mogłyby w inny sposób wpływać na Pani/Pana prawa lub obowiązki.