Stanowisko ds. Skarg i Reklamacji, Biuro Rozliczeń, Reklamacji i Windykacji
Pracodawca: PKP Intercity
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- obsługa zgłoszeń klientów w szczególności rozpatrywanie skarg, reklamacji i wniosków dotyczących nienależycie wykonanej usługi oraz zwrotu opłat za niezrealizowaną usługę,
- redagowanie tekstów,
- bieżąca korespondencja z klientami,
- ścisła współpraca z biurami merytorycznymi w zakresie procesowania zgłoszeń klientów,
- tworzenie miesięcznych raportów rozliczeniowych i podsumowujących pracę zespołu.
Wymagania:
- min. średnie wykształcenie,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność tworzenia i redagowania tekstów,
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i w piśmie,
- dokładność i skrupulatność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
- benefity pozapłacowe m.in.: zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
- wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
- dodatkowy dzień wolny w roku – 25.11. Dzień Kolejarza,
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznym środowisku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- pracę w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo.
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 27.08.2022 r.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikuj