Konsultant ds. Obsługi klienta – Poznań
Pracodawca: LOT
Lokalizacja: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Miejsce pracy: Poznań
Do Twoich zadań będzie należało:
- Kompleksowa obsługa pasażerów przez telefon (rozmowy informacyjne, sprzedażowe, dotyczące zmian w rezerwacji)
- Wystawianie faktur
- Obsługa nieregularności
Masz lekkie pióro i swobodnie posługujesz się słowem pisanym?
Możesz obsługiwać naszych pasażerów również za pomocą maila i social mediów. Nasze oczekiwania:
- Minimum średnie wykształcenie
- Znajomość angielskiego na poziomie min. B2, umożliwiającej swobodną komunikację (warunek konieczny, żeby porozumieć się z pasażerami)
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Dyspozycyjność w wymiarze min. 120 h i gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy (infolinia działa 24/7)
- Zainteresowanie nawiązaniem długofalowej współpracy
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży
- Znajomość systemu rezerwacyjno-taryfowego Amadeus
- Znajomość dodatkowych języków obcych (rosyjski, niemiecki, francuski, włoski, węgierski, hiszpański)
Co możemy Ci zaoferować?
- Pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek
- Możliwość wykorzystywania kilku języków obcych w jednym miejscu pracy
- Pracę dającą satysfakcję (każdego dnia wpływasz na podróże pasażerów na całym świecie)
- Potężną dawkę szkoleń, również z systemu rezerwacyjnego AMADEUS (szczególnie przydatna wiedza, jeśli swoją przyszłość wiążesz z branżą lotniczą/ turystyczną)
- Stały kontakt z językiem angielskim
- Dzień wolny w urodziny
- Zatrudnienie przez LOT Team na umowę zlecenie
Za co docenisz naszą firmę ?
- Dajemy Ci przestrzeń do rozwoju
- Dofinansujemy Twoją kartę Multisport oraz pakiet medyczny
- Z nami możesz zwiedzać cały świat (atrakcyjne zniżki na bilety lotnicze)