Specjalista ds. Reklamacji Operacyjnych
Pracodawca: LOT
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należało:
- Gromadzenie i analiza dokumentacji operacyjnej dotyczącej przebiegu lotu, warunków meteorologicznych, ograniczeń ruchowych
- Interpretacja dokumentacji operacyjnej (np. METAR, TAF, NOTAM, dokumentacji nawigacyjnej, ruchowej ATC, Operacyjnego Planu Lotu, dokumentacji EUROCONTROL) pod kątem realizacji operacji lotniczej oraz zaistniałych przyczyn zakłóceń
- Przygotowanie dokumentacji zgodnie z wymogami ULC, NEB oraz sądów w języku polskim i angielskim
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi m.in. z Centrum Operacyjnym, Biurem Prawnym oraz Sekcją Reklamacji Pasażerskich
Nasze oczekiwania:
- Znajomość zagadnień związanych z lotniczymi przewozami pasażerskimi
- Preferowane doświadczenie w pracy w operacyjnych służbach lotniskowych/handlingowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę w tym języku
- Umiejętności analityczne
- Umiejętność współpracy w zespole oraz organizacji pracy własnej
Mile widziane:
- Ukończone szkolenie dyspozytora lotniczego (niewymagana licencja)
Co możemy Ci zaoferować?
- Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań oraz rozwoju kompetencji
- Pakiet świadczeń socjalnych, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u
- Miłą atmosferę pracy