Konsultant ds. Obsługi Klienta
Pracodawca: LOT
Lokalizacja: Warszawa, Poznań, Kraków
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa, Poznań, Kraków
Do Twoich zadań będzie należało:
- Obsługa połączeń przychodzących w języku polskim oraz angielskim
- Sprzedaż biletów lotniczych oraz usług dodatkowych
- Telefoniczne dokonywanie wymian i zwrotów dokumentów lotniczych
- Tworzenie raportów sprzedażowych
- Możliwość rozwoju kompetencji językowych (połączenia odbieramy również po rosyjsku, niemiecku, francusku, włosku, węgiersku, hiszpańsku)
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Dobra znajomość języka angielskiego i polskiego (min. B2)
- Komunikatywność
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy w systemie zmianowym (24/7)
- Zainteresowanie długofalową współpracą
Mile widziane: - Doświadczenie w obsłudze klienta/ sprzedaży
- Znajomość systemu rezerwacyjno-taryfowego Amadeus
- Znajomość dodatkowych języków obcych (rosyjski, niemiecki, francuski, włoski, węgierski, hiszpański)
Co możemy Ci zaoferować?
- Stały kontakt z językiem angielskim!
- Możliwość wykorzystywania kilku języków obcych w jednym miejscu pracy
- Pracę dającą satysfakcję (każdego dnia wpływasz na podróże pasażerów na całym świecie)
- Potężną dawkę szkoleń w tym poznanie prestiżowego systemu rezerwacyjnego AMADEUS
- Możliwość poznania branży lotniczej i aspektów jej funkcjonowania
- OdLOTowe zniżki na bilety lotnicze
- Karta Mulitsport
- LUXmed na preferencyjnych warunkach
- Współpracę z LOT Team na podstawie umowy zlecenie
- Dzień wolny w urodziny
- Aktualnie możliwość współpracy zdalnej
- Stawka od 20 zł/h brutto