Asystent/ka ds. archiwizacji dokumentacji, Biuro Infrastruktury i Energetyki
Pracodawca: PKP Inetrcity
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- przygotowanie dokumentów do przeprowadzenia archiwizacji,
- weryfikacja, kompletowanie, kwalifikacja i porządkowanie dokumentów zgodnie z wytycznymi,
- tworzenie elektronicznych spisów dokumentacji,
- digitaizacja dokumenntów,
- sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel,
- wsparcie pracy biura,
- współpraca z innymi komórkami Spółki w zakresie wykonywanych obowiązków,
- gromadzenie i opracowywanie potrzebnych informacji.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- doświadczenie w porządkowaniu i archiwizacji dokumentów,
- umiejętność analizy i syntezy informacji,
- skrupulatność i dobra organizacja pracy własnej,
- wysoka kultura osobista, otwartość, komunikatywność,
- zaangażowanie.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
- współpracę na podstawie umowy zlecenia (na 3 miesiące), z możliwością kontynuacji współpracy,
- pracę pełną wyzwań, w dynamicznym środowisku,
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego,
- miłą i przyjazną atmosferę pracy,
- narzędzia niezbędne do pracy.
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 02.02.2022 r.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikuj