Stanowisko ds. utrzymania i rozwoju sprzedaży internetowej i mobilnej, Biuro Rozwoju Biznesu i Innowacji
Pracodawca: PKP Intercity
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- monitoring poprawności działania elektronicznych kanałów sprzedaży,
- weryfikacja zgłoszeń klientów (wewnętrznych i zewnętrznych),
- komunikacja z klientem wewnętrznym,
- prowadzenie testów wdrożeniowych, zmian funkcjonalnych w kanałach elektronicznych,
- weryfikacja poprawności danych sprzedażowych,
- projektowanie zmian funkcjonalności w kanałach elektronicznych,
- obsługa paneli administracyjnych w kanałach elektronicznych.
Zakres obowiązków:
- monitoring poprawności działania elektronicznych kanałów sprzedaży,
- weryfikacja zgłoszeń klientów (wewnętrznych i zewnętrznych),
- komunikacja z klientem wewnętrznym,
- prowadzenie testów wdrożeniowych, zmian funkcjonalnych w kanałach elektronicznych,
- weryfikacja poprawności danych sprzedażowych,
- projektowanie zmian funkcjonalności w kanałach elektronicznych,
- obsługa paneli administracyjnych w kanałach elektronicznych.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku kolejowych przewozów pasażerskich,
- benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
- wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
- dodatkowy dzień wolny w roku – 25.11. Dzień Kolejarza,
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznym środowisku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- umowę na zastępstwo.
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 30.07.2022 r.
Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji„.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Aplikuj