ZTM Lublin z dwuczęściowym przetargiem na obsługę linii. Na cztery lata
Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie szuka operatorów do świadczenia usług przewozu regularnego osób w ramach publicznego transportu zbiorowego.
Pod młotek zostały wystawione dwa zadania przewozowe. W obu - umowy z wykonawcami będą podpisane na okres 48 miesięcy.
Dwa pakiety
Jak już wspomnieliśmy, przetarg na przewozy został podzielony na dwie części, które obejmują:
- część 1 - świadczenie usługi przewozu regularnego osób, w ramach publicznego transportu zbiorowego, polegających na przewozie pasażerów na liniach komunikacyjnych w komunikacji miejskiej, przebiegających na obszarze Gminy Lublin i gmin sąsiadujących, z którymi Gmina Lublin ma zawarte porozumienie w liczbie nie więcej niż 1 400 000 wozokilometrów (brygady linii 79, 85 i 12),
- część 2 - świadczenie usługi przewozu regularnego osób, w ramach publicznego transportu zbiorowego, polegających na przewozie pasażerów na liniach komunikacyjnych w komunikacji miejskiej, przebiegających na obszarze Gminy Lublin i gmin sąsiadujących, z którymi Gmina Lublin ma zawarte porozumienie w liczbie nie większej niż 2 100 000 wozokilometrów (wybrane brygady linii 17, 18, 20, 26, 31, 39, 40, 55, 57).
Wymagany tabor
Do przewozów w ramach części 1 przetargu, wykonawca powinien przygotować minimum 4 autobusy miejskie klasy MAXI. Wszystkie pojazdy muszą spełniać co najmniej normę emisji spalin Euro 5 i być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. Autobusy muszą być wyposażone w troje drzwi o szerokości co najmniej 1200 mm. Pojazdy powinny być klimatyzowane.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Z kolei w ramach części 2 zamówienia - wykonawcy muszą wykazać się posiadaniem co najmniej 12 autobusami klasy MEGA o długości od 17,5 do 18,75 m, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2013 roku i spełniającymi normę emisji spalin Euro 5.W tym przypadku również wymagana jest klimatyzacja przestrzeni pasażerskiej, zaś przepływ pasażerów ma odbywać się poprzez 4 drzwi.
Warunki przetargu
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20 grudnia. W obu częściach zamawiający przy ocenie ofert będzie się kierował czterema kryteriami:
- cena - 97 pkt,
- ekologia - wszystkie autobusy z silnikiem Euro 6 - 1 pkt,
- informacja pasażerska - wszystkie autobusy z informacją pasażerską - 1 pkt,
- automat biletowy - wszystkie autobusy wyposażone w automaty biletowe - 1 pkt.