Zmiana za sterami ARP E-Vehicles: Piotr Śladowski za Mariusza Wdowczyka
Od 27 lipca obowiązki prezesa ARP E-Vehicles pełni Piotr Śladowski, który jednocześnie zajął miejsce w zarządzie spółki.
Równocześnie ARP E-Vehicles podziękowało dotychczasowemu prezesowi - Mariuszowie Wdowczykowi za wykonaną pracę i rozwój firmy, który zaczynając jako start-up wyrosła na uznanego producenta autobusów elektrycznych z rosnącym udziałem w rynku. Zapytany o plany na przyszłość Mariusz Wdowczyk nie wykluczył, że w dalszym ciągu będzie blisko związany z elektromobilnością i branżą transportu zbiorowego.
Rynkowe sukcesy
Piotr Śladowski doskonale zna specyfikę autobusowej branży, gdyż od prawie roku działa ARP e-Vehicles jako prokurent i osoba nadzorująca piony rozwoju oraz produkcji. Teraz przejął zarządzanie całą spółką, która w ostatnim czasie może pochwalić się kilkoma sukcesami:
- dzięki zebranym zamówieniom z rynku firma posiada już ponad 10 pojazdów w swoim portfolio, które będą teraz sukcesywnie opuszczać zakład w Solcu Kujawskim;
- tylko w pierwszej połowie br. ARP zdobyło trzy kontrakty– m.in. z Malczyc, Bełchatowa, Powiatu Myszkowskiego,
- firma ma duże szanse zdobyć swój największy jak do tej pory kontrakt w Pomiechówku;
- na rynek z powodzeniem wprowadzony został dłuższy model spółki – Pilea 10E
- ARP e-Vehicles bierze udział w najważniejszych konferencjach w kraju, kreując kurs na elektromobilność.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- firma rozpoczęła także szeroką działalność marketingową i m.in. została partnerem 79. wyścigu kolarskiego Tour de Pologne. W tym roku nasza ekipa techniczna, która odpowiada m.in. za przygotowanie scenografii w trakcie wyścigu, będzie podróżować pomiędzy miastami elektrycznym autobusem – od ARP E-Vehicles.
Dwa autobusy w ofercie
Historia projektu autobusu ARP E-Vehicles sięga raciborskiej firmy Rarafko. Od niej właśnie ARP przejęła w drodze kupna spółki zależnej projekt konstrukcyjno-technologiczny, polegający na opracowaniu, homologacji i rozpoczęciu seryjnej produkcji innowacyjnego autobusu elektrycznego.
Tak powstała Pilea 8,6 - pierwszy w kraju autobus z baterią pod podłogą. Jego atuty zostały doszlifowane przez lata pracy, przy uwzględnieniu najbardziej aktualnych potrzeb i trendów. Autobus ARP to niskopodłogowa na całej długości konstrukcja, bez stopni poprzecznych, która osiąga zasięg ponad 400 km na jednym ładowaniu i jest w stanie przewieźć do 65 pasażerów. Z kolei najnowszy produkt firmy - model Pilea 10E - przy długości 10 m jest całkowicie bezkonkurencyjny w zakresie pojemności, gdyż ponieważ może zabrać na pokład aż 85 pasażerów, co jest porównywalne z możliwości autobusów z cięższej klasy MAXI, czyli o długości 12 m.