Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Zmiana w zarządzie NABI

infobus
05.04.2004 22:38

Firma North American Bus Industries (NABI) ogłosiła powołanie Laszlo Juhasza (wym.: Juhoza) na stanowisko dyrektora ds. zapewnienia jakości i obsługi klienta. Krok ten ma na celu poprawę jakości autobusów NABI poprzez ułatwienie komunikacji pomiędzy działami zapewnienia jakości i obsługi klienta. „Doświadczenie Laszlo zdobyte podczas pracy w dziale obsługi klienta czyni z niego znakomitego specjalistę, który będzie w stanie podjąć się tego zadania.” – powiedział dyrektor naczelny NABI, Patrick Rona. Wcześniej, Laszlo Juhasz pełnił funkcję dyrektora Regionalnego Centrum Obsługi Klienta w NABI. Ma bardzo szerokie wykształcenie techniczne oraz 28 lat doświadczenia w pracy w branży autobusowej. Początkowo zajmował się obsługą klienta oraz szkoleniem pracowników.