Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ZKM Gdynia wystawia do przetargu trzy sopockie linie autobusowe

infobus
25.04.2023 09:02

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni szuka przewoźnika autobusowego do obsługi trzech sopockich linii komunikacyjnych.

Organizator transportu ogłosił przetarg nieograniczony, który dotyczy obsługi linii nr: 144, 185 i 287 przez dwa lata, począwszy od dnia 1 lipca 2023 roku do dnia 30 czerwca 2025 roku.

Sopockie linie

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego (przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego, tj. komunikacji miejskiej) na trzech liniach autobusowych w Sopocie, trzema autobusami miejskimi niskopodłogowymi. Szacunkowa liczba wozokilometrów w okresie zamówienia wynosi 261 404.

Zamówienie obejmuje obsługę linii:

  • 144 i 185 – w dni powszednie od poniedziałku do piątku, trzema autobusami,
  • 144 i 185 – w soboty (oprócz świąt), jednym autobusem,
  • 144, 185 i 287 – w niedziele i święta, jednym autobusem.
fot. ZKM Gdynia

Wymagany tabor

Do obsługi w/w linii mają być skierowane autobusy:

  • MN – o długości od 8,01 m do 9,50 m, lub
  • KN – o długości od 9,51 m do 11,00 m.

ZKM nie ma wymagań względem roku produkcji autobusów, lecz chce aby spełniały normę emisji spalin minimum Euro 5. Wysokość autobusów nie może przekroczyć 3,2 m. Wymiana pasażerów ma odbywać się przez dwoje lub troje drzwi (w zależności od wielkości taboru). Kabina kierowcy ma być typu półzamkniętego, niesięgająca poza 3/4 szerokości autobusu. Pojazdy mają być wyposażone w siedzenia typu miejskiego o ergonomicznym kształcie. Pod tapicerką ma znaleźć się gąbka zmiękczająca.

Warunki przetargu

Otwarcie ofert ustalono na dzień 16 maja. Kryteria oceny ofert to: cena (60%), klimatyzacja przedziału pasażerskiego autobusów (40%).