Zeszuta pokonał Giss w przetarg na krwiobus dla RCKiK Warszawa
20 września Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie dokonało wyboru najkorzystniejszej oferty w przetargu zakup autobusu do poboru krwi.
W tym postępowaniu swoje propozycje złożyły firmy Zeszuta i Giss. Przypomnijmy, że równolegle toczy się jeszcze przetarg Ministerstwa Zdrowia na dostawę czterech mobilnych punktów poboru krwi, a wcześniej wojskowe centrum krwiodawstwa wybrało „krwiopijcę” od Zeszuty. Z tego co wiemy, to jeszcze w tym roku RCKiK Szczecin zamierza ogłosić zamówienia na zakup mobilnych punktów pobierania krwi na bazie autokarów. Dzieje się!
liczy się termin
25 sierpnia RCKiK Warszawa otrzymało dwie oferty w postepowaniu na zakup jednego mobilnego ambulansu do poboru krwi na bazie wyskopokładowego autokaru. Od:
- Zeszuta Sp. z o.o. – z ceną 3.100.000,00 PLN brutto,
- Giss Sp. z o.o. – z ceną 3.696.383,70 PLN brutto.
Z kolei kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zakupu autobusu to: 4 182 000,00 PLN brutto. Oznaczało to, że obie oferty zmieściły się w budżecie zamawiającego. O wyborze zwycięzcy (obok ceny z wagą 55) miał zadecydować także termin realizacji zamówienia (i to z wagą aż 45%, gdzie za okres 12 miesięcy oferent otrzyma – 1 punkt, 11 miesięcy – 15 punktów, 10 miesięcy – 30 punktów i 9 miesięcy – 45 punktów), jednak nie mamy informacji o zadeklarowanych terminach przez wykonawców, także przyjmujemy, że obie firmy chciały się zmieścić w maksymalnej dacie, czyli w ciągu 12 miesięcy od podpisania umowy.
Dzięki niższej cenie kontrakt wygrała firma Zeszuta, która zdobyła 100 pkt. w cenowym kryterium., podczas gdy Giss – 91.2 pkt.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Warszawskie krwiobus
Najnowszy warszawski ambulans zostanie zbudowany na bazie trzyosiowego autokaru o następujących parametrach: długość: do 14 000 mm;
- szerokość: 2 550 do 2 700 mm;
- wysokość nie więcej niż 3 940 mm;
- napęd: silnik wysokoprężny, 6-cio cylindrowy; moc minimum: 290 kW; moment obrotowy: min. 1900 Nm w zakresie 1000 do 1400 obr./min; Euro 6 skrzynia biegów: manualna lub automatyczna,
- układ hamulcowy: wyposażony w systemy: ABS, ASR, BA (asystent hamowania), EBS (elektroniczne sterowanie hamulcami), ESP (elektroniczny program stabilizacji); asystent martwego pola alarmujący kierowcę poprzez sygnał akustyczny i świetlny lub poprzez inne rozwiązania stosowane przez producentów pojazdów,
- wnętrze to m.in.: płaska, pozioma podłoga na całej długości części roboczej; łatwa w utrzymaniu czystości wykładzina podłogowa wyoblona do wysokości min.10 cm wzdłuż burt bocznych, antypoślizgowa; za stanowiskiem kierowcy ścianka działowa; meble – zgodnie z decyzją kupującego mogą być wykonane z materiałów drewnopodobnych lub ze stali nierdzewnej satynowanej; szuflady i zawiasy wyposażone w system domykania typu BLUMOTION.
Przypomnijmy, że RCKiK w Warszawie ma w swojej flocie już cztery „krwiobusy” – dwa pojazdy na bazie Solaris Vacanza 13 i dwa na bazie Mercedes-Benz Travego. Wkrótce dołączy do nich piąty – pierwszy na bazie Mercedes-Benz Tourismo.