Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Ząbki z przetargiem na roczną obsługę komunikacji miejskiej

infobus
09.09.2022 17:00

Miasto Ząbki szuka operatora linii komunikacji miejskiej przez okres 12 miesięcy.

Wybrany przewoźnik ma wystartować z usługami od 1 listopada. Najpierw jednak trzeba go wybrać - a to nastąpi w drodze przetargu.

Linie, tabor i wzkm

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie w zakresie publicznego transportu zbiorowego wykonywanego w ramach komunikacji miejskiej organizowanej przez Miasto Ząbki w liczbie 538 056 km w okresie 1 listopada 2022 r. do 31 października 2023 r. na liniach komunikacyjnych:

  • „Ząbki-1” i „Ząbki-3” na trasie w obrębie granic Miasta Ząbki i Miasta Marki (Centrum Handlowe Marki – Ząbki - Centrum Handlowe Marki) przez 7 dni w tygodniu przy wykorzystaniu autobusów o pojemności min. 60 osób o długości od 8,15 m do 10,5 m (MIDI) w liczbie 152 390 km i 141 908 km,
  • „Ząbki-2” kursującej w dni robocze na trasie Centrum Handlowe Marki – obszar miasta Ząbki – rejon stacji kolejowej Warszawa Rembertów, mającej przy użyciu autobusów o pojemności min. 60 osób długości od 8,15 m do 10,5 m (MIDI) w liczbie 243 757 km.

Dodatkowe wymagania

Przewoźnicy, którzy chcą świadczyć obsługę komunikacji miejskiej powinni w szczególności:

  • zapewnić właściwą obsługę systemu śledzenia pozycji GPS autobusów i dynamicznej informacji ze strony dyspozytora,
  • dysponować zapleczem technicznym i kadrowym umożliwiającym codzienną obsługę techniczną i utrzymanie czystości autobusów oraz wykonanie podstawowych napraw (mechanicznych, ogumienia, elektrycznych),
  • dysponować ogrodzonym placem do parkowania autobusów oddalonym i nie więcej niż 25 km od siedziby zamawiającego,
  • zamontować po jednym kasowniku i zasilić te urządzenia z instalacji elektrycznej pojazdu,
  • zapewnić dystrybucję biletów jednorazowych normalnych i ulgowych osobom nie posiadającym ważnej karty mieszkańca (sprzedaż biletów przez kierowcę autobusu).

Warunki przetargu

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 30 września. Zamawiający będzie oceniał złożone oferty z uwzględnieniem trzech kryteriów: ceny (60%), normy ekologicznej autobusów (20%), średniego wieku autobusów (20%).