Wielki autobusowy przetarg Kolei Małopolskich. Na ZKA
Koleje Małopolskie ogłosiły kilkuczęściowy przetarg, w którym chcą wynająć autobusy wraz z kierowcami na obszarze kursowania pociągów uruchamianych przez kolejowego przewoźnika.
Zamawiający chce zawrzeć umowy ramowe z maksymalnie 10 wykonawcami, których oferty uzyskają największą liczbę punktów w przetargu. Umowy dla wszystkich zadań mają być zawarte na okres od 13 grudnia 2020 roku do 11 grudnia 2021 roku.
Trzy odrębne zadania
Zadanie nr 1 obejmuje trasy:
-
Kraków Główny – Kraków Lotnisko,
-
Kraków Główny – Wieliczka Rynek-Kopalnia,
-
Kraków Lotnisko – Wieliczka Rynek-Kopalnia.
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 1 to 206 000 wzkm.
W tym zadaniu wykonawca musi zaoferować:
-
minimum 10 autobusów niskopodłogowych lub niskowejściowych z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiających przewóz co najmniej 60 osób, z czego co najmniej 25 osób na miejscach siedzących,
-
minimum 6 autobusów (busów) umożliwiających przewóz od 15 do 25 osób na miejscach siedzących.
Z kolei zadanie nr 2 dotyczy następujących odcinków:
– Kraków Główny – Podłęże,
– Kraków Główny – Kłaj,
– Kraków Główny – Bochnia – Tarnów,
– Kraków Główny – Słomniki,
– Słomniki – Miechów – Kozłów – Sędziszów,
– Kraków Główny – Miechów,
– Kraków Główny – Miechów – Kozłów – Sędziszów,
– Miechów – Kozłów – Sędziszów,
– Kraków Główny – Skawina,
– Kraków Główny – Sucha Beskidzka,
– Kraków Główny – Zakopane,
– Rabka-Zdrój – Chabówka – Zakopane,
– Kraków Główny – Krzeszowice – Trzebinia – Oświęcim,
– Kraków Główny – Skawina – Oświęcim.
W tym przypadku maksymalna wielkość pracy przewozowej wyniesie 360 000 wzkm.
Zamawiający oczekuje od wykonawców, że będą posiadać:
-
minimum 2 autobusy niskopodłogowe lub niskowejściowe z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiających przewóz co najmniej 60 osób, z czego co najmniej 25 osób na miejscach siedzących,
-
minimum 15 autobusów umożliwiających przewóz co najmniej 50 osób na miejscach siedzących,
-
minimum 4 autobusy (busy) umożliwiające przewóz od 15 do 25 osób na miejscach siedzących.
I wreszcie zadanie nr 3 dotyczyć ma tras:
– Tarnów – Stróże – Nowy Sącz,
– Tarnów – Nowy Sącz – Krynica-Zdrój,
– Tarnów – Muszyna,
– Tarnów – Piwniczna,
– Tarnów – Stróże,
– Stróże – Nowy Sącz,
– Stróże – Krynica-Zdrój,
– Nowy Sącz – Piwniczna – Żegiestów – Krynica-Zdrój,
– Tarnów – Stróże – Jasło,
– Stróże – Gorlice – Jasło,
– Jasło – Stróże – Nowy Sącz – Muszyna – Krynica-Zdrój.
Maksymalna wielkość pracy przewozowej w okresie obowiązywania umowy ramowej dla zadania nr 3 to 126 000 wzkm.
W ramach zadania 3 oczekiwania taborowe KM przedstawiają się następująco:
-
minimum 2 autobusy niskopodłogowe lub niskowejściowe z obniżoną podłogą w przynajmniej jednych drzwiach, przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich, umożliwiających przewóz co najmniej 60 osób, z czego co najmniej 25 osób na miejscach siedzących,
-
minimum 12 autobusów umożliwiających przewóz co najmniej 50 osób na miejscach siedzących,
-
minimum 8 autobusów (busów) umożliwiających przewóz od 15 do 25 osób na miejscach siedzących.
Warunki przetargu
Wykonawcy mogą składać oferty do dnia 13 listopada.
Podczas przeprowadzania przez zamawiającego uproszczonej procedury wynikającej z umowy ramowej – w ramach zapytań ofertowych kryteria oceny ofert dla każdego z zadań przedstawiać się będą następująco:
-
cena (55%),
-
rok produkcji (20%),
-
norma emisji spalin (15%),
-
rodzaj paliwa/zasilania silników autobusów (10%).