Widać już koniec przebudowy zajezdni MPK-Lódź
Cały czas trwa przebudowa łódzkiej zajezdni Limanowskiego.
Jak informuje MPK-Łódź, po starej hali serwisowej nie maśladu. W jej miejscu powstały nowe pola odstawcze dla autobusów . W budynkuZPON wkrótce rozpoczną się prace wykończeniowe, a nowa stacja paliw jest jużgotowa.
Jak tankować?
Eksploatację nowej stacji paliw rozpoczęto z początkiemmaja. Jest ona wyposażoną w system pomiaru ilości paliwa PETRO-VEND. Wydawaniepaliwa odbywa się przez cztery jednoproduktowe odmierzacze paliw (trzyjednostronne i jeden dwustronny). Do magazynowania paliw zaprojektowano dwadwupłaszczowe, jednokomorowe stalowe zbiorniki podjezdniowe o pojemnościcałkowitej 100 m3 każdy.
W trakcie codziennej eksploatacji dwa dystrybutory pobierająpaliwo ze zbiornika nr 1, a kolejne dwa – ze zbiornika nr 2. Istnieje równieżmożliwość takiego przełączania zbiorników, aby wszystkie dystrybutory byłyzasilane ze zbiornika nr 1 lub 2.
Dwa lata
Przypomnijmy, że początek przebudowy zajezdni Limanowskiegorozpoczął się w 2018 r. – od budowy nowej hali serwisowej oraz budynkusocjalno–biurowego. Co wato podkreślić, pomimo tych prac zajezdnia cały czasfunkcjonuje.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Wartość umowy na modernizację Zajezdni Limanowskiego to ok.74 mln zł.
Przewidywane zakończenie prac budowlanych to październik2020 r.
„