Warszawa: Zaprojektuj plakat promujący komunikację
Zostaw samochód – daj odetchnąć miastu – pod takim hasłem odbywa się konkurs na najlepszy plakat promujący komunikację miejską. Siedem tysięcy złotych czeka na tego, kto zgłosi najlepszą pracę. Konkurs przygotowali: AMS – firma zajmująca się reklamą zewnętrzną – oraz Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej. Organizatorzy chcą uświadomić mieszkańcom dużych miast, że korki będą coraz większe. Z roku na rok rośnie bowiem liczba aut, a ulice nie w stanie ich pomieścić, nawet jeśli byłyby poszerzane o kolejne pasy ruchu. Aby dać odetchnąć miastu, wystarczy zostawić samochód w garażu i skorzystać z autobusu, metra lub tramwaju. – Właśnie do tego ma przekonywać plakat, którzy zaprojektują uczestnicy konkursu – mówi Karolina Goźlińska z firmy AMS. – Takie akcję mogą przynieść bardzo pozytywny skutek. Popieramy je – zapewnia Grzegorz Ćwiek, rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego. – O wyższości komunikacji miejskiej mogli się ostatnio przekonać ci, którzy w dniu Wszystkich Świętych pojechali na cmentarz autobusem. Dotarli tam błyskawicznie. Ci, którzy wybrali samochód, stali w ogromnych korkach – dodaje. Projekty plakatów można przesyłać do 27 listopada na adres audytora konkursu: KPMG sp. z o.o., ul. Chłodna 51, 00-867 Warszawa, z dopiskiem: 'Galeria’. Szczegóły konkursu można znaleźć na stronie internetowej www.ams.com.pl. Na zwycięzców, oprócz nagród pieniężnych, czeka możliwość odbycia stażu w wiodących agencjach reklamowych. Prace laureatów od stycznia będą pokazywane w całym mieście.