Warsaw Bus Expo 2019: Isuzu nie zawodzi
Warsaw Bus Expo 2019 trwa w najlepsze. Pora na kolejnego wystawcę. Mowa o BUSIMPORT PL, czyli polskim dealerze marki Isuzu. Dwa autobusy i dwa konrety.
Na targach w Nadarzynie Isuzu za pośrednictwem polskiego pośrednika pokazuje dwa autobusy. To Citiport 12 i Novociti, który niedawno zadebiutował w Łodzi.
Novociti Life
Łódzki debiut Isuzu Novociti Life odbył się w naprawdę niezłym stylu. Autobusy są bardzo przyzwoicie wyposażone, do tego niewątpliwym i atutem jest duży udział niskiej podłogowi. Śmiało więc można powiedzieć, że Jelcze Vero zastąpią pojazdy, które jak na swoją wielkość oferują bardzo dużo korzyści.
Czas na napęd. Isuzu są napędzane silnikami Iveco Tector 5. To jednostki o pojemności skokowej 4,5 l, mocy 137 kW i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Spełniają one normę czystości spalin Euro 6c. Silniki są zblokowane ze skrzyniami biegów firmy Allison. To najprawdopodobniej automatyczne sześciobiegowe przekładnie typu 2100. O wyniki spalania łódzkich Isuzu można więc być spokojnym.
Citiport
Citiport jest dobrze znany polskim prywatnym firmom transportowym. Na pewno dla wielu z nich koronnym argumentem przemawiającym na korzyć tego autobusu jest jego duża pojemność pasażerska, która wynosi 102+1 miejsc, w tym 27+1 siedzących oraz 75 stojących.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Pojazd napędzany jest silnikiem Cummins ISB6.7E6280B, który współpracuje z automatyczną skrzynię biegów ZF EcoLife. Dostępne są oczywiście różne warianty wyposażenia i konfiguracje miejsc siedzących. Stylistycznie Citiport wyróżnia się boczną ścianą boczną z obniżonym w części środkowej pasem bocznego przeszklenia.
Isuzu cały czas czeka na swoją szansę w Polsce. Marka razem z dealerem mocno pracują by zrobić dobry wynik. Przykładem niech będzie przetarg w Rzeszowie, gdzie naprawdę niewiele zabrakło do wygranej.
„