Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Urugwajski przewoźnik z 100% Allison

infobus
05.05.2016 04:00

Allison zdobywa kolejne sukcesy rynkowedzięki serii automatycznych przekładni Torqmatic Series, przeznaczonych doautobusów miejskich i międzymiastowych. W Montevideo połowa mieszkańców (600tys. osób) korzysta każdego dnia z publicznego transportu zbiorowego, główniemetra i autobusów.

?Zwiększające się natężenieruchu, koszty zużycia paliwa oraz niewłaściwe szkolenie kierowców to trzygłówne powody, dla których wykorzystanie automatycznych skrzyń biegów rośnie wróżnych sektorach motoryzacji? ? objaśniał Gustavo Quartino, dyrektor handlowyAutolider, autoryzowanego przedstawiciela marki Mercedes-Benz w Urugwaju.

W pełni automatyczne skrzyniebiegów Allison zapewniają większy komfort zarówno kierowcom, jak i pasażerom,dzięki specjalnej funkcji zwiększającej płynność zmiany biegów. Obniżone kosztyutrzymania i skrócone czasy przestoju podczas napraw to dodatkowe korzyści dlaoperatora. Dzięki opatentowanej konstrukcji przekładni hydrokinetycznej,zmniejszającej zużycie i chroniącej układ napędowy, obsługi wymaga jedynieokresowa wymiana płynu filtra. Dodatkowo nad zużyciem paliwa czuwa systemFuelSense, unikalny pakiet oprogramowania i elektronicznego sterowania,prowadzący do uzyskania przez pojazdy najwyższej wydajności niezależnie odumiejętności kierowcy.

CUTCSA

W tym roku urugwajski przewoźnik CUTCSAzamówił 200 nowych autobusów wyposażonych w automatyczne skrzynie biegówAllison.

CUTCSA korzysta z pojazdów ze skrzyniami Allison od ponad 20 lat. Pozakończeniu dostawy wszystkie autobusy CUTCSA będą wyposażone w automatycznąskrzynię biegów Allison.

Zamówione przez CUTCSA autobusyto wysokopodłogowe Marcopolo Torino G6 na podwoziu Mercedes-Benz OH1622L odługości 11,63 m, wyposażone w dwie pary drzwi o szerokości 1100 mm w układzie2-0-2. W tylnym wejściu zamontowano windę dla wózków inwalidzkich. Przewoźnikchwali się również, że autobusy wyposażono w pneumatyczne zawieszenie. Donapędu służy silnik Mercedes-Benz OM924LA-Conama P-5 (Euro III) zblokowany zautomatyczną skrzynią biegów Allison T250R.

?Zebraliśmy bardzo pozytywneopinie dotyczące dostarczonych dla CUTCSA autobusów. Inni przewoźnicy zMontevideo oraz całego kraju złożyli już zamówienia na ten sam model zprzeznaczeniem do komunikacji miejskiej i podmiejskiej? ? podsumował Quartino.