TRANSEXPO: Polscy klienci zmieniają ZAZ-a [FILM]
W Kielcach o ofercie ukraińskich i białoruskich marekopowiedział nam Jurij Michajłowskij z firmy JI Service, która dostarczyła w dotej pory kilkadziesiąt tego typu pojazdów.
W Kielcach o ofercie ukraińskich i białoruskich marekopowiedział nam Jurij Michajłowskij z firmy JI Service, która dostarczyła w dotej pory kilkadziesiąt tego typu pojazdów.
Na stoisku na TRANSEXPO 2018 mogliśmy zobaczyć trzy autobusy:
-
niskopodłogowy miejski autobus klasy MIDI – ZAZ A10C
-
międzymiastowy minibus Neman 420224 na bazie Iveco Daily
-
i gościnnie – miejski trzyosiowy minibus Mercedes-BenzSprinter z zabudową śląskiej firmy MGC
Co warto podkreślić, polski dystrybutor cały czas pracujenad dostosowaniem produktów do wymagań polskich klientów. Stąd w pokazanym natargach midibusie marki ZAZ większa liczba miejsc siedzących dostępnych zpoziomu niskiej podłogi, nowy system zarządzania pojazdów oraz kompletnie nowy,dotykowy pulpit kierowcy, który zastąpił dotychczasową deskę rozdzielczą rodemz poprzedniej epoki.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
A to nie wszystkie zmiany. W przyszłym roku (na przełomiekwietnia i maja) firma JI Service – we współpracy z białoruskimi firmami – chcepokazać w Polsce 12-metrowy, niskopodłogowy autobus z napędem hybrydowym.Chodzi o elektryczną hybrydę, która z małym silnikiem diesla mogłaby pokonywać częśćtrasy zeroemisyjnie. Brzmi ciekawie.
O ofercie ukraińskich i białoruskich marek opowiedział namJurij Michajłowskij, szef JI Service:
{https://www.youtube.com/watch?v=-iVi2eNb-us}
„