TRANSEXPO: Iveco integruje autobusowe zabudowy [FILM]
Od dwóch lat Iveco Poland sukcesywnie realizuje swoją strategiębliskiej współpracy z polskimi procentami zabudów. Zyskuje nam też sieć dilerskakoncernu, jak i polscy przewoźnicy.
W Kielcach minibusy na bazie Iveco były wyłącznie obecne wwersjach zabudowanych przez polskie firmy nadwoziowe – partnerów koncernu. Mogliśmyje spotkać zarówno w ramach ekspozycji poszczególnych firm, jak i na stoisku IvecoPoland, gdzie wystąpiła silna MINI reprezentacja w składzie:
-
Polster z dwoma zabudowami – pierwsza na bazie Iveco Daily 65C(wyjątkowo dopracowana wersja VIP) oraz druga na Iveco Daily 50C (jedynazabudowa na tym furgonie w wersji dla niepełnosprawnych);
-
Carpol z zabudową na bazie Iveco Daily 65C
-
Buscenter z zabudową na bazie Iveco Daily 65C
-
CMS Auto z zabudową na bazie Iveco Daily 65C
O szczegółach autobusowego projektu Iveco – a także o nadziejachzwiązanych ze zniesieniem akcyzy na CNG i cenie elektrycznej wersji Iveco Daily- opowiedział nam Michał Śliżak, któryodpowiada za autobusowy projekt w Iveco Poland:
{https://www.youtube.com/watch?v=YA2xFbhnjGI}
„