TRANSEXPO 2021: MAN z nagrodami, siedmioma autobusami i kontraktem dla Kielc [FILM]
Podczas tegorocznych targów Transexpo firma MAN Truck & Bus Polska pokazała aż siedem autobusów i autokarów oraz została wyróżniona dwiema nagrodami targowymi.
„Lew” otrzymał medal dla elektrycznego autobusu miejskiego MAN Lion's City E oraz nagrodę TopDesign za aranżację stoiska.
SIEDEM AUTOBUSÓW
W Kielcach marka MAN pokazała najbardziej zdywersyfikowaną ofertę spośród wszystkich wystawców – od elektrycznych minibusów przez MAN Lion’s City E z fabryki MAN Bus Starachowice po turystyczne okręty flagowe - MAN Lion’s Coach i Neoplan Tourliner, w tym:
- MAN Lion’s Coach
- Neoplan Tourliner
- MAN eTGE City z zabudową Mercus
- MAN eTGE Combi
- MAN TGE City z zabudową Mercus
- MAN TGE Combi
- MAN Lion’s City E
Zobaczcie nasz film z Transexpo, w którym o aktualnej ofercie MAN mówi Małgorzata Durda i Aleksander Pawlas:
Prasowa konferencja
27 października – podczas konferencji prasowej – Małgorzata Durda, dyrektor sprzedaży autobusów w MAN Truck & Bus Polska podsumowała aktualną sytuację rynkową. Różowo nie jest – szczególnie w segmencie autobusów turystycznych, natomiast MAN może pochwalić się kilkoma kontraktami w segmencie miejskim. To m.in. dobra oferta na autobusy hybrydowe dla Ostrowca Świętokrzyskiego (8) oraz zaskakujące zwycięstwo w Kielcach, gdzie Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji podpisało umowę na zakup 11 szt. fabrycznie nowych autobusów marki MAN. Kontrakt został zawarty po negocjacjach cenowych, gdzie „lew” przebił ofertę „bociana” i tym samym na ulice Kielc wyjadą pierwsze miejskie autobusy marki MAN, w tym:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
- 6 szt. autobusów MAN Lion`s City 12 G
- 5 szt. autobusów MAN Lion`s City 12 C
Wszystkie nowe autobusy marki MAN wyprodukowane zostaną w zakładzie MAN Bus Starachowice. W kontekście tych ostatnich modeli dodajmy, że zajezdni MPK dobiega końca budowa stacji paliw CNG. Zgodnie z zapewnieniami przewoźnika powinna być gotowa w listopadzie br.
Szybkie odmłodzenie taboru przez MPK Kielce jest konieczne – od 1 stycznia 2021 roku średni wiek floty przewoźnika nie powinien przekraczać ośmiu lat. To wynika z umowy z Zarządem Transportu Miejskiego, który nalicza firmie tysiąc złotych kary.
Kilka miesięcy temu spółka podjęła pierwsze kroki w kierunku odnowy taboru i zdecydowała się na zakup czterech autobusów Autosan Sancity 12 LF oraz dwóch przegubowych Solarisów Urbino 18.
Targowa ekipa MAN Truck & Bus Polska z nagrodami