TRANSEXPO 2016: VBI z umową z Isuzu. Polska plus Dania
Podczas targów w Kielcach miało miejsce podpisanie umowy oprzekazaniu przedstawicielstwa Isuzu w Polsce w ręce firmy VBI Polska. Turecki producent ma nadzieję, że ten ruch zdynamizuje sprzedaż w naszym kraju.Oficjalne podpisane umowy partnerskiej odbyło się na stoisku VBI na TRANSEXPO, a swojepodpisy na dokumentach złożyli Mehmet Alptekin, szef ds. eksportu Isuzu oraz Dan BorkPedersen, dyrektor zarządzający VBI Group. W uroczystości wzięła również udziałAleksandra Tonder, dyrektor zarządzający polskim oddziałem VBI Group
Dwa rynki
Przypomnijmy, że firma VBI obejmuje odziały w Danii, Polscei Macedonii. W naszym kraju jej siedziba mieści się w Nakle. Firma wywodzisię – jak jej właściciel Dan BorkPedersen ? z Danii, a jej nazwa oznacza Vejstrupr?d BusImport ApS. Generalniespółka zajmuje się sprzedażą używanych autobusów oraz nowych minibusów(budowanych w duńskim oddziale VBI w Kliplev). Dodatkowo w Danii zajmuje sięsprzedażą i serwisem nowych autobusów marki Iveco ? przede wszystkim z fabrykiw Czechach. W Polsce przez moment VBI oferowało również pojazdy z logo Iveco,ale szybka ta współpraca została zaniechana.Teraz to miejsce zajmie marka Isuzu. Turcy wybrali VBI przede wszystkimze względu na obecności firmy na dwóch rynkach ? duńskim i polskim. Do tego dochodzicentralne położenie i własny, rozbudowany serwis. I te właśnie argumentyzadecydowały o rozwiązaniu umowy z dotychczasowym długoletnim partnerem, czylifirmą Wowo.
Oferta Isuzu
Aktualnie VBI ? w zakresie marki Isuzu – skupi się przede wszystkimna autobusach, które już są na polskim rynku, czyli to co mogliśmy zobaczyć w Kielcach:
-
Isuzu Novo i Novo Ultra ? międzymiastowy / turystyczny do 29miejsc / Silnik: Isuzu Euro 6 190 KM, oferujące podstawową wersję wyposażenia(Novo) i rozszerzoną (Novo Ultra);
-
Isuzu Turquoise ? międzymiastowy/ turystyczny do 33 / Silnik:Isuzu Euro 6 190 KM;
-
Isuzu Visigo ? międzymiastowy/ turystyczny do 40 miejsc / Silnik:Cummins Euro 6 254 KM.
Do tego zapewne w najbliższym czasie do oferty dołączą takżemiejskie modele, czyli w przypadku Isuzu to dwa sztandarowe autobusy:
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
-
Isuzu Citibus – miejski niskowejściowy do 70 miejsc / Silnik:Cummins Euro 6 213 KM
-
Anadolu Isuzu Citiport – miejski niskopodłogowy do 100miejsc / Silnik: Cummins Euro 6 213 KM
Co z Wowo?
Białostockie Wowo poinformowało, że nie składa broni i mimo brakuumów z Isuzu i Karsanem nadal pozostaje na autobusowym rynku. Firma chcewprowadzić do swojej oferty rumuńskie autobusy klasy MINI o pojemności do 30osób ? Iveco Dyparro 90 produkowane przez zakład S.C. DYPETY S.R.L.
Dyparro tominibusy oparte na podwoziach Iveco 70C. Pojazdy dostępne są w wielu wersjachwyposażenia ? począwszy od autobusów o podstawowym wariancie przeznaczonych doprzewozów szkolnych i liniowych, po wersje przeznaczone do turystyki iprzewozów VIP. Istnieje także wersja z niskim wejściem w tylnej części pojazdu,z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych.
Białostocka firma kusi klientów jeszcze dwoma mocnymizaletami Dyparro. W pierwszej kolejności to cena, która zaczyna się już od 93000 euro netto. Druga to termin dostawy. WOWO deklaruje możliwość zrealizowaniadostawy w ciągu dwóch – trzech miesięcy od złożenia zamówienia. Zapowiada sięciekawie?
„