TRANSEXPO 2016: Nowy Conecto
EvoBus pokazał jeden autobus ze swojejmiejskiej oferty. To Nowy Conecto w wariancie maxi. Jaki jest? Sprawdzamy.
Prezentowany w Kielcach egzemplarz Nowego Conecto to pojazdstandardowy, który jest całkowicie niskopodłogowy. Posiada on nadwozie odługości 12,135 m. Umożliwia podróż 95 pasażerom. 27 osób może skorzystać z miejscsiedzących. Siedem foteli jest dostępnych z niskiej podłogi. Wejście na pokładjest możliwe dzięki trzem wejściom w układzie 2-2-2.
Układ jezdny oparto na osiach firmy ZF. Z przodu mamy niezależnąRL82EC, natomiast tylna to wolny portalowy most AV132/80. W autobusiezamontowano stojący silnik Mercedes OM936. To jednostka o mocy 299 KM. Ma 7,7 lpojemności skokowej i osiąga 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Silnikzblokowano z automatyczną sześciobiegową skrzynią biegów ZF Ecolife.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
„