Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Tour Salon: Osiemnastka i nowe wyspy

infobus
15.03.2007 13:55

Z pewnością każdy pamięta, jak obchodził swoje 18 –te urodziny – jedni hucznie, inni bardziej skromnie, ale wszyscy w gronie rodziny i najbliższych przyjaciół. Tak właśnie w „pełnoletniość”wejdą tegoroczne Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON, których organizatorzy przygotowali w tym roku dla swoich wystawców specjalne „osiemnastkowe”niespodzianki.
Największą zmianą w porównaniu do dotychczasowych edycji, będzie wprowadzenie dwóch nowych ekspozycji specjalnych. Turystyka w szeroko rozumianym ujęciu obejmuje wiele różnorodnych aspektów i branż. Zależy nam na tym, aby niektóre z nich wyodrębnić w taki sposób, by ułatwić ich przedstawicielom dotarcie do odpowiednich grup docelowych –tłumaczy Magdalena Halicka – Gołębiowska, Dyrektor Targów TOUR SALON. Dlatego właśnie w roku 2007 powstaną ekspozycje „Boat Expo”oraz „Extreme”. W pierwszej z nich mogą wziąć udział firmy z branży żeglarskiej, wodnej i motorowodnej, chcące zaprezentować m.in. jachty żaglowe, motorowe, łodzie motorowodne, kajaki, sprzęt do nurkowania oraz odzież żeglarską i sportową. Druga z przestrzeni będzie z kolei miejscem spotkań organizatorów i miłośników wypraw ekstremalnych oraz producentów i firm zajmujących się sprzedażą sprzętu wykorzystywanego w sportach ekstremalnych. Ekspozycje te dołączą do dwóch znanych już z poprzednich edycji przestrzeni specjalnych, takich jak „WySPA Zdrowia”, na której od kilku już lat prezentują swoje oferty sanatoria, uzdrowiska, ośrodki SPA i wellness oraz „Turystyka Biznesowa”, skupiająca przedstawicieli branży MICE. Planujemy, że ze względu na rozszerzenie tematyki, w targach weźmie udział jeszcze więcej wystawców, niż w roku ubiegłym. Dokładamy także wszelkich starań, by tradycyjnie już do Poznania przyjechali profesjonaliści nie tylko z Polski –dodaje Halicka –Gołębiowska. W roku 2007 w TOUR SALONIE uczestniczyło blisko 700 wystawców, dzięki czemu targi utrzymały swoją pozycję lidera na rynku imprez turystycznych w Polsce. Targi odwiedziło wówczas niemal
20 000 osób, z czego około 7000 podczas dni branżowych. Głównym celem wystawców biorących udział w targach jest nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i spotkania biznesowe ze stałymi i potencjalnymi klientami. To także nasz priorytet. Cel ten realizujemy już trzeci rok z kolei, przeznaczając dwa pierwsze dni targów wyłącznie na potrzeby profesjonalistów.
Targom TOUR SALON, jak co roku, towarzyszyć będzie bardzo bogaty program wydarzeń, którego współtwórcami będą także sami wystawcy. Ze względu na duży sukces zorganizowanego w ubiegłym roku po raz pierwszy projektu „Buy Poland”, przedsięwzięcie to kontynuowane będzie także w roku 2007. Nie zabraknie także tak znanego i lubianego Międzynarodowego Festiwalu Filmów Turystycznych TOUR FILM, który w tym roku obchodzić będzie swoje 10 –lecie.
Tegoroczna edycja targów TOUR SALON odbędzie się w dniach
24 –27 października br. Dla wystawców termin zgłoszeń na targi upływa 21 maja 2007r. Już dziś warto wpisać sobie obie daty do kalendarza.