Szanghaj – przygotowania do Euro Bus Expo
infobus
21.05.2006 18:26
Szanghaj – przygotowania do Euro Bus Expo
W celu aktywnej realizacji celów, stawianych przed wystawą Euro Bus Expo 2006 w Szanghaju, dyrektor handlowy targów Tony West oraz Peter Gomersall, członek zarządu Konfederacji Transportu Pasażerskiego (CPT), spędzili trzy dni w Szanghaju, odbywając spotkania z przedstawicielami chińskich producentów, aby poznać ich plany dotyczące rozwoju produktów i firm. Euro Bus Expo z sukcesem przeszło już pierwszą fazę przygotowań. Dzisiaj wiadomo już, że na liście wystawców znajda się nie tylko firmy z Państwa Środka, ale także producenci i poddostawcy z takich krajów, jak Niemcy, Finlandia czy Turcja. Wizyta w Szanghaju jest elementem szeroko zakrojonej kampanii marketingowej, której celem jest nie tylko zachęcenie publiczności do udziału w targach i rozpowszechnienie informacji o planowanej wystawie, ale także stworzyć zainteresowanie na poziomie międzynarodowym. Aby osiągnąć ten cel, podczas wizyty w Szanghaju podpisano także umowę z lokalną firmą, która zyska status przedstawicielstwa Euro Bus Expo w Chinach. Mowa o firmie Hangzhou International Exhibition Co. Ltd., która specjalizuje się w organizacji wystaw branżowych i będzie miała bezpośredni dostęp do chińskiego rynku. Dyrektor zarządzająca Sophi Lu będzie pełniła funkcję lokalnego przedstawiciela, pomagając w promowaniu targów Euro Bus Expo wśród chińskich producentów autobusów i poddostawców. „Fakt, iż liczby autobusów produkowanych w Chinach są ogromne, a aspiracje eksportowe tego kraju rosną jest oczywisty.”–mówi Peter Gomersall. „Obecnie, produkowane tutaj konstrukcje generalnie nie prezentują poziomu, który usatysfakcjonowałby europejskich klientów. Jednak to będzie się zmieniać, dlatego z punktu widzenia brytyjskiego rynku –zarówno producentów, jak i przewoźników –a także dla Euro Bus Expo ważne jest, abyśmy mieli pełne rozeznanie co do możliwości i zagrożeń, jakie niesie ze sobą rynek chiński.”–dodaje.