Szamotuły z przetargiem na obsługę komunikacji miejskiej
Szamotuły chcą zapewnić obsługę komunikacji miejskiej na terenie Miasta i Gminy przez kolejne 14 miesięcy.
Wielkopolskie miasto nie określiło kiedy dokładnie ma zamiar zawrzeć umowę z nowym przewoźnikiem. Wiemy, jednak że ma to nastąpić jeszcze w tym roku.
3 LINIE - 4 AUTOBUSY
Urzędnicy przeznaczyli dla przewoźnika do obsługi trzy linie autobusowe:
- linia nr 1 – ma być obsługiwana jednym autobusem, z minimum 20 miejsc siedzących, o roku produkcji nie starszym niż z 2006 roku,
- linia nr 2 – po jej trasie mają kursować 2 autobusy – mogące przewieźć 24 pasażerów na miejscach siedzących i 30 pasażerów na stojąco. Każdy autobus ma być nie starszy niż z 2006 roku, o maksymalnej długości 10 m,
- linia nr 3 – w tym przypadku zamawiający wymaga do dyspozycji jednego autobusu wyposażonego w 20 miejsc siedzących, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2006 roku.
Wykonawca zobowiązany będzie do oklejenia autobusu napisem: „KOMUNIKACJA MIEJSKA, MIASTO I GMINA SZAMOTUŁY” - z boku jak i z przodu pojazdu w sposób umożliwiający jego identyfikację przez pasażerów. Przewoźnik musi posiadać zainstalowaną w autobusie kasę fiskalną i ewidencjonować sprzedaż biletów. Ma on zapewnić sprzedaż biletów przez kierowców pojazdów, w taki sposób, aby kierowca pojazdu zawsze dysponował biletami w liczbie niezbędnej do zapewnienia ciągłości sprzedaży.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
WARUNKI PRZETARGU
Urzędnicy czekają na oferty od przewoźników do dnia 15 października.
Będą one oceniane z uwzględnieniem trzech kryteriów: ceny (60%), czasu podstawienia pojazdu zastępczego (20%), terminu płatności faktury (20%).