Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Startuje Busworld TV

infobus
11.10.2005 11:05

Busworld to jedyna globalna organizacja zajmująca się promocją autobusów, autokarów, a także komponentów, akcesoriów i usług z nimi związanych. W dniach 21-26 października 2005 r., pod patronatem tej instytucji odbędzie się XVIII edycja targów Busworld Kortrijk, a tereny wystawowe będą większe, niż kiedykolwiek. W tym roku, po raz pierwszy będzie można na żywo obserwować to, co dzieje się na targach przez Internet. W czwartek, 20 października – w przeddzień otwarcia targów – o godz. 16:00 (14:00 czasu uniwersalnego) oficjalnie zainaugurowana zostanie działalność Busworld TV. Jest to internetowy kanał telewizyjny dla ogólnoświatowej branży autobusowej. Szybki rozwój telekomunikacji oraz szeroki dostęp do szybkiego Internetu pozwoli specjalistom z branży na całym świecie nadążać za rozwojem sytuacji na targach. Do Busworld TV można zalogować się na stronie www.busworld.tv. Dzięki kanałowi Busworld TV, dostawcy produktów i usług będą mogli wykorzystać ten bardzo efektywny środek masowego przekazu do zaprezentowania swojej oferty osobom, do których trudno byłoby im dotrzeć w inny sposób. Luc Glorieux, dyrektor naczelny Busworld zapewnił, że uruchomienie Busworld TV nie oznacza rezygnacji ze współpracy z innymi mediami. „Od wielu lat współpracujemy z mediami branżowymi, zwłaszcza w Europie. Okazują się one bardzo skuteczne w przekazywaniu dogłębnych informacji o targach w swoich macierzystych krajach i nie zamierzamy wycofać się z tej formuły, ani nie chcemy w ten sposób z nimi konkurować.” – mówi Luc Glorieux – „Nawet przeciwnie – chcemy zaoferować im dodatkową platformę informacyjną”. „W ciągu ostatnich lat zaprzyjaźniliśmy się z wieloma producentami, dużymi i mniejszymi i dostrzegliśmy rosnące umiędzynarodowienie branży. Udało nam się zaszczepić ideę Busworld na innych kontynentach. Co więcej, 2 lata temu targi w Kortrijk przyciągnęły profesjonalistów ze 105 krajów świata. Fakty te przekonały nas, że istnieje potrzeba stworzenia możliwości płynnego przepływu informacji pomiędzy producentami a globalną publicznością, zwłaszcza w okresie pomiędzy targami, kiedy nasza aktywność słabnie. Dlatego uważam, że Busworld TV jest logicznym krokiem w rozwoju naszej organizacji i że stanie się obowiązkowym punktem wizyt osób związanych z branżą autobusową” – mówi Luc Glorieux.