Sindbad z milionowym pasażerem 2015 [FILM]
To już czwarty raz z rzędu, kiedy opolska firma odnotowujetak wysoki wynik w ciągu jednego roku kalendarzowego. Od początku działalnościprzewozowej z usług Sindbada skorzystało już łącznie ponad 9 milionów osób. Dlaporównania ? ?Milionowy Pasażer Sindbada 2014 roku? został przewieziony 24października, czyli o ponad miesiąc wcześniej niż w tym roku.
{https://www.youtube.com/watch?v=aLz3QXgWV8k}
-?To bardzo ważne wydarzenie w życiu naszej firmy, dlategozawsze staramy się celebrować ten wyjątkowy dzień ? mówi Bogdan Kurys,wiceprezes zarządu spółki Sindbad. – Teraz również przygotowaliśmy dla naszychklientów szereg niespodzianek, tak by przewiezienie Milionowego Pasażera byłoświętem nie tylko dla nas, ale także miłym wspomnieniem dla osób podróżującychtego dnia z Platformą Sindbad.?
Niespodzianka rozpoczęła się już w autokarach dojeżdżającychdo głównego portu przesiadkowego w Gliwicach. Tego dnia spośród wielu autokarówwyjeżdżających z Polski wytypowany został jeden autokar, którym podróżowałszczęśliwy pasażer. Numer autokaru – 83 – podróżni poznali dopiero na gliwickimprzystanku, a wszyscy pasażerowie pozostałych autokarów ?na osłodę? częstowanibyli z tej okazji lampką szampana.
Wybrany autokar udał się prosto do Opola, gdzie zatrzymałsię przy budynku głównej siedziby firmy Sindbad. To właśnie w tym miejscu firmaprzygotowała atrakcje dla klientów. Najważniejszą z nich było losowaniemilionowego pasażera. Okazała się nim Pani Maria Slawik, która podróżowała tegodnia z Zabrza do Hagen. Za granicą mieszka już od 36 lat i jak wspomina, kiedyśpodróżowała do Polski bardzo często, obecnie ze względu na wiek ograniczapodróże do kilku razy w roku. Odbierając nagrodę w postaci bezpłatnegodwustronnego biletu autokarowego Sindbad, upominków firmowych i Złotej KartyStałego Klienta Sindbad VIP Club, Pani Maria miała łzy w oczach.
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Tradycyjnie wyłoniono także klientów nr 999.999 oraz1.000.001. Zostały nimi Pani Teresa Motylińska oraz Lidia Tomiczek. Pani Teresaregularnie podróżuje autokarami Sindbad już od pięciu lat, należy nawet dogrona posiadaczy Złotej Karty. Z kolei Pani Lidia korzysta z naszych usługprzewozowych by odwiedzać rodzinę ? tego dnia podróżowała do Wuppertalu.Pasażerki wygrały bezpłatne bilety jednostronne i firmowe upominki.
Wszyscy pasażerowie szczęśliwego autokaru otrzymali odfirmowe upominki, rozlosowane zostały także Karty Stałego Klienta. Opróczlosowania, pasażerowie mieli okazję zwiedzić nowy biurowiec Sindbada i zobaczyćjak funkcjonuje dział infolinii, z którym klienci często nawiązują kontakt. Tobyła świetna okazja by poznać naszą firmę od wewnątrz. Mimo tej ?nadprogramowejprzerwy? w Opolu, autokar dotarł do wszystkich miejscowości w Niemczech zgodniez rozkładem jazdy, a nawet nieco przed czasem.
Sindbadowi gratulujemy wyniku i trzymamy kciuki za kolejnyrok, i milionowego pasażera po raz piąty z rzędu!