Siedlce z własnego portfela: Dwa diesle poproszę
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach ogłosiło dzisiaj – 24 grudnia – przetarg na dostawę dwóch nowych autobusów miejskich niskopodłogowych klasy MIDI z silnikami diesla Euro 6.
Zamówienie ma zostać zrealizowane w nieprzekraczalnym terminie 30 listopada 2021 r.
Przetargowe wymagania
Jak podkreśla zamawiający, w zamówieniu udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii musi przekraczać 50 %.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Siedlce zastosują następujące kryteria:
- Parametry techniczno-eksploatacyjne (P) / Waga: 35 %
- Zużycie energii (E) / Waga: 4 %
- Emisja CO2 (D) / Waga: 1 %
- Cena - Waga: 60 %
W zakresie sytuacji ekonomicznej zamawiający wymaga:
- środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejsza niż 4.000.000,00 PLN;
- OC w wysokości co najmniej 4.000.000,00 PLN;
- wadium w wys. 70.000,00 zł
PRZESIĄDŹ SIĘ NA:
Co do doświadczenia, to MPK wymaga wykazania się co najmniej 2 dostawami w okresie ostatnich 3 lat po minimum 2 szt. autobusów w każdej z dostaw, zgodnych co do marki, typu/modelu i długości autobusów oferowanych w siedleckim postępowaniu.
O tym kto chce dostarczyć do Siedlec nowe midibusy dowiemy się najszybciej 2 lutego 2021 r., kiedy wyznaczono otarcie ofert.
Siedlecka flota
Aktualnie tabor MPK Siedlce liczy ok. 50 autobusów. Najnowsze autobusy to:
- 2 szt. Autosan Sancity 12LF z silnikami Cummins i skrzyniami Voith z 2017 r.;
- 5 szt. Solaris Urbino 10,5 z silnikami Cummins i skrzyniami ZF z 2019 r.
Spodziewamy się, że właśnie między tymi dwoma markami rozegra się bój o najnowszy kontrakt MPK.