Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Scania: 8000 mechaników w konkursie Scania Top Team

infobus
16.06.2014 22:43

Rusza kolejna edycja globalnego konkursu Scania Top Team. Biorą w nim udział mechanicy oraz specjaliści zajmujący się częściami zamiennymi. W wyjątkowym programie szkoleniowym w formie zawodów wystąpi 8 000 specjalistów z 60 krajów. Podczas rywalizacji będą doskonalić swoje umiejętności, z czego korzyści odczują klienci serwisów Scania. Scania Top Team służy stałemu rozwijaniu wiedzy, zdolności i umiejętności pracy w zespole. W szranki stają zespoły serwisowe z całego świata. Konkurs promuje również zawód mechanika wśród wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów. -„Głównym celem serwisów Scania na całym świecie jest wykonywanie usług, które służą wspieraniu działań naszych klientów,”mówi Christian Levin, wiceprezes Commercial Operations w firmie Scania. „To wymaga bardzo sprawnego zespołu. Scania Top Team w fantastyczny sposób podkreśla wagę wykształcenia, kwalifikacji technicznych i umiejętności współpracy cechujących ludzi, którzy każdego dnia mają bezpośredni kontakt z klientem.”Zgodnie ze strategią ciągłego rozwoju, Scania przekształciła swój konkurs, zorganizowany po raz pierwszy w Szwecji przed 25 laty w zawody o obecnym kształcie i globalnym zasięgu. W tym roku odbywają się one na szczeblu międzynarodowym już po raz dziewiąty i to na skalę nie notowaną do tej pory. Wystartuje w nich ponad 8000 specjalistów z 60 krajów, którzy w ramach konkursu będą doskonalić wiedzę teoretyczną i praktykę serwisową.

Eliminacje krajowe zaczynają się od teorii, a wieńczy je finał obejmujący zarówno teorię, jak i praktykę. Zwycięzcy z poszczególnych krajów spotkają się podczas pięciu, międzynarodowych rund regionalnych. Wyłonią one 10 drużyn, które będą walczyć w światowym finale w dniach 3-5 grudnia 2015 w Södertälje w Szwecji. Scania Top Team 2013 został ostatnio nagrodzony tytułem „Event of the Year”w konkursie „Golden Wheel”organizowanym przez Sweden’s Sponsorship and Events Association. Wśród nominowanych do tytułu w kategorii B2B była inauguracja Abba the Museum &Swedish Music Hall of Fame, wydarzenia Partner Summit firmy HP i Smarter Business firmy IBM oraz seria spotkań SPP’s Spelet om Framtiden (Gra o Przyszłość) szwedzkiej firmy oferującej ubezpieczenia i programy emerytalne.