Restrukturyzacja grupy MAN w Polsce
1 sierpnia 2003 r. dokonała się fuzja dwóch spółek: MAN STAR TRUCKS & BUSSES sp. z o.o. w Starachowicach i MAN Bus Polska sp. z o.o. w Sadach koło Poznania. Nowo utworzona spółka przejęła nazwę MAN STAR TRUCKS & BUSSES sp. z o.o. Do ścisłego kierownictwa spółki należy pan Heinz Bartosch, prezes zarządu MAN STAR TRUCKS & BUSSES sp. z o.o. oraz członkowie zarządu: panowie A. Meyer, K. Aleksandrowicz i R. van Leeven. Zakład w Starachowicach odpowiedzialny będzie za produkcję pojazdów ciężarowych, kratownic autobusowych, komponentów i wiązek kablowych. W zakładzie w Sadach mieścić się będzie centrum administracyjne oraz centrum sprzedaży autobusów. Odbywać się tu będzie również montaż kompletnych autobusów marki MAN i NEOPLAN. W związku z przeniesieniem produkcji szkieletów do Starachowic, na początku sierpnia wszedł na taśmę produkcyjną fabryki w Sadach ostatni szkielet autobusowy. Licząc od 1998 r. wyprodukowano tu blisko 2100 szkieletów. Restrukturyzacja ma na celu zwiększenie zdolności produkcyjnych obu zakładów: na 2004 r. planuje się dzienną produkcję 10 szkieletów w Starachowicach i 6 nadwozi w Sadach. W tym celu rozbudowywane są oba zakłady. Wartość poczynionych inwestycji obu spółek w 2002 r. wyniosła 6,5 mln EURO, na 2003 r. szacuje się ją na 8,2 mln EURO. W parze ze zwiększeniem zdolności produkcyjnych zakładów w Sadach i Starachowicach idzie wzrost zatrudnienia – do końca 2003 r. poziom zatrudnienia w obu spółkach ma wynieść ok. 2000 osób. Na początku 2003 r. w obu spółkach zatrudnionych było ok. 1700 osób.
Poczynione inwestycje – przestawienie produkcji w Starachowicach na budowę szkieletów, unowocześnienie lakierni fabryki w Sadach, budowa największego w Polsce centrum sprzedaży autobusów używanych pod Poznaniem oraz fuzja obu spółek mają na celu zintegrowanie działań obu zakładów produkcyjnych, zwiększenie wielkości produkcji oraz zapewnienie wysokiej jakości produkowanych pojazdów marki MAN i NEOPLAN.