Witamy na stronie Transinfo.plNie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka.Oto co możesz zrobić:
Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się
Adblock Plus
Adblock
uBlock Origin
Inne
1. Kliknij ikonę Adblocka Plus w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania Ikona zasilania, by przesunął się w lewą stronę.
3. Kliknij przycisk Odśwież.
1. Kliknij ikonę AdBlocka Ikona AdBlocka w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Wybierz Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie.
3. W oknie dialogowym „Nie włączaj AdBlocka na…” wybierz Wyklucz. Ikona AdBlocka zmieni się w symbol kciuka w górę.
1. Kliknij ikonę uBlock Origin w obszarze rozszerzeń przeglądarki w prawym górnym rogu ekranu. Ikona może być częściowo zakryta przez niewielką liczbę.
2. Kliknij przycisk zasilania. Stanie się on szary, co oznacza, że reklamy na tej stronie nie są już blokowane.
1. Kliknij ikonę rozszerzenia do blokowania reklam zainstalowanego w przeglądarce.
Zwykle znajduje się ona w prawym górnym rogu ekranu. Możesz mieć zainstalowanych kilka blokad reklam.
2. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyłączania blokad reklam wyświetlanymi na otwartej stronie.
Mogą one dotyczyć wybrania konkretnej opcji w menu lub kliknięcia określonego przycisku.
3. Odśwież stronę, postępując zgodnie z wyświetlanymi komunikatami lub klikając w przeglądarce przycisk odświeżania bądź ponownego załadowania strony.
Hamburg nie tylko stawia na ekologiczną flotę pojazdów, ale także automatyzuje i przyśpiesza pracę sześciu swoich zajezdni autobusowych. Ich zoptymalizowaniem zajmuje się firma PSI, która z sukcesem zakończyła wdrożenie systemu zarządzania zajezdnią PSItraffic/DMS w zajezdni Hummelsbüttel. Docelowo będzie on automatyzował pracę wszystkich sześciu zajezdni Hochbahn. Z dzienną liczbą 1,2 miliona pasażerów i personelem liczącym ponad 4,5 tys. pracowników, Hamburger Hochbahn AG jest drugim pod względem wielkości lokalnym, publicznym przewoźnikiem w Niemczech. Jest także największym partnerem Hamburger Verkehrsverbund (HVV) –hamburskiego związku taryfowego. Uruchomienie systemu DMS w zajezdni Hummelsbüttel to efekt prac związanych z informatyzacją zajezdni autobusowych, dostawą i instalacją systemu zarządzania zajezdniami Hochbahn. Po uruchomieniu systemu w Hummelsbüttel projekt ten jest obecnie kontynuowany, a DMS już wkrótce wspomagać będzie operacje w trzech kolejnych zajezdniach: Mesterkamp, Harburg i Wandsbek. Dwie kolejne obiekty (Harburg 2 i Langenfelde) otrzymają system DMS do przyszłego roku, po zakończeniu realizowanych w nich prac budowlanych.
System PSItraffic/DMS da Hochbahn możliwość automatyzacji wielu zadań i czynności, w szczególności związanych z wysyłaniem pojazdów na trasy. To pozwoli na optymalne zarządzanie flotą, kontrolę dysponowania pojazdami ale i codziennymi procesami związanymi z ich obsługą. System PSItraffic/DMS będzie zarządzał tankowaniami pojazdów, uzależniając je liczby wykonanych kilometrów. Aby optymalizować dysponowanie pojazdami, PSItraffic/DMS korzysta z technologii Qualicision –technologia optymalizacyjna Qualicision®znajduje zastosowanie także u innych przewoźników korzystających z oprogramowania PSI. System PSItraffic/DMS wspiera tzw. wielozajezdniowość, dając możliwość efektywnego zarządzania nie tylko w pojedynczej zajezdni ale i wielu zajezdniach jednocześnie. Obok gwarancji szybkiej wymiany danych pomiędzy warsztatami i poszczególnymi oddziałami Hochbahn, wraz z systemem informatycznym PSI implementuje także kompletne narzędzie pozwalające na śledzenie pojazdów we wszystkich zajezdniach przewoźnika. Jednym z dodatkowych wyzwań przy realizacji projektu dla Hochbahn było zintegrowanie informacji podchodzących z różnych narzędzi kontrolnych i przekazywanych w odmiennej formie, w jednym, nowym systemie. System PSItraffic/DMS daje przewoźnikowi możliwość wprowadzenie udoskonaleń w codziennej realizacji procesów operacyjnych i pracy kierowców, w szczególności poprzez odpowiedni dostęp do informacji (tablice odjazdów i tablice na wjazdach informujące o miejscach parkingowych), a także bierze pod uwagę indywidualne wymagania dla pojazdów. Jak tłumaczy Ulrike Riedel, członek zarządu Hochbahn ds. zarządzania zasobami ludzkimi i operacjami: „Najwyższą jakość usług możemy zaproponować klientowi tylko wtedy, gdy wszystko na zapleczu pracuje prawidłowo. Nowy system będzie wspierał pracę dyspozytorów w zajezdniach, z liczbą do dwustu pojazdów w pojedynczej zajezdni. W ciągu najbliższego roku wszystkie zajezdnie Hochbahn wyposażone zostaną w DMS”. – „Jesteśmy dumny, mając Hochbahn wśród naszych klientów, jako jedną z największych w Niemczech i innowacyjną firmę transportową. Z naszym systemem PSItraffic/DMS kolejny raz pokazujemy, że rozwiązanie IT może być w elastyczny sposób dopasowane do procesów realizowanych przez klienta, stając się podstawowym narzędziem dla zwracającego uwagę na poziom kosztów przewoźnika transportu publicznego”–mówi Torsten Vogel, dyrektor zarządzający PSI Transcom –spółki z grupy PSI odpowiedzialnej za realizację wdrożenia.
I czas na polski akcent. W tym roku firma PSI Polska Sp. z o.o. –która jest częścią międzynarodowego koncernu PSI AG –obchodzi 10-lecie swojej działalności. –„Pierwszym naszym klientem była SAPA Aluminium –jeden z największych w Polsce producentów wyrobów z aluminium. Firma korzysta z rozwiązań PSI nieprzerwanie od ośmiu lat. W 2007 r. pozyskaliśmy pierwszego klienta w obszarze logistyki –firmę LPP właściciela znanych marek odzieżowych (np. Reserved, House czy Cropp). Dwa lata później do tego grona dołączyło pierwsze przedsiębiorstwo z branży energetycznej, a w 2014 r. dostarczyliśmy nieznany wcześniej w Polsce system do automatycznego zarządzania zajezdnią tramwajową. W ciągu zaledwie kilku lat staliśmy się istotnym graczem na krajowym rynku producentów oprogramowania. W tym roku nasze przychody osiągną poziom 40 milionów złotych.–mówi Arkadiusz Niemira, Prezes Zarządu PSI Polska. Z kolei Agnieszka Białobrzeska, Marketing Manager PSI Polska dodaje: -„Rozwojowi portfolio towarzyszy szybki rozwój zasobów i kadr. Gdy zaczynaliśmy, nasze biuro mieściło się właściwie w jednym pokoju. Po nieco ponad siedmiu latach działania, w czerwcu 2012 przyjęliśmy do pracy setnego pracownika. W tej chwili nasz zespół liczy prawie 200 specjalistów.”Polski oddział z siedzibą w Poznaniu jest centrum wdrożeniowym realizującym projekty dla polskich klientów, a prócz tego rozwija oprogramowanie dla potrzeb całego koncernu.