Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

PolskiBus.com dobrze oceniany w sieci

infobus
30.07.2014 13:29
Jak wynika z raportu „Podróże Polaków”przeprowadzonego przez firmy Re:buzz i SentiOne, PolskiBus.com jest najlepiej ocenianym przez internautów przewoźnikiem w sieci. W omawianym badaniu przetworzono 194 433 opinii z okresu styczeń-czerwiec 2014 r., w których pojawiły się frazy związane z badanymi podmiotami. PolskiBus.com okazał się nie tylko najczęściej poruszanym tematem dyskusji w sieci, ale także zdobył największą liczbę pozytywnych komentarzy wśród przewoźników uwzględnionych w badaniu. W tej kategorii zestawiono linie lotnicze, przewoźnika autobusowego oraz kolejowego. Łączy ich jedno – marki te są wybierane przez miliony podróżujących Polaków. Największą liczbę dyskusji w badanym okresie wywołali: Polski Bus (31 638), Intercity (30 724) oraz Ryanair (25 739). Ten pierwszy wygrał też w kategorii Superbohaterzy, zbierając aż 18,9 proc. pozytywnych recenzji przy 4,59 proc. negatywnych. Kolejne miejsca zajęły linie lotnicze Air France (14,73 proc. pozytywów) oraz polski Eurolot (14,26 proc.). Badacze wskazali też czarne owce – czyli przewoźników z większą liczbą negatywnych opinii niż tych pozytywnych. Stało się tak w przypadku LOT-u oraz Intercity. Różnice były niewielkie, ale dwaj przewoźnicy pod względem liczby negatywnych treści wyraźnie odstają od reszty stawki. Generalnie dyskusje o przewoźnikach są domeną mężczyzn. Dalsze informacje tutaj
Jak wynika z raportu Podróże Polaków przeprowadzonego przez firmy Re:buzz i SentiOne, PolskiBus.com jest najlepiej ocenianym przez internautów przewoźnikiem w sieciJak wynika z raportu Podróże Polaków przeprowadzonego przez firmy Re:buzz i SentiOne, PolskiBus.com jest najlepiej ocenianym przez internautów przewoźnikiem w sieciJak wynika z raportu Podróże Polaków przeprowadzonego przez firmy Re:buzz i SentiOne, PolskiBus.com jest najlepiej ocenianym przez internautów przewoźnikiem w sieciJak wynika z raportu Podróże Polaków przeprowadzonego przez firmy Re:buzz i SentiOne, PolskiBus.com jest najlepiej ocenianym przez internautów przewoźnikiem w sieci
-„Bardzo cieszy nas pozytywny odbiór firmy wśród użytkowników Internetu w opublikowanym badaniu Podróże Polaków. Cieszymy się również z wyróżnienia, jakim jest zajęcie pierwszego miejsca pod względem liczby pozytywnych komentarzy. Mam nadzieję, że w kolejnych rankingach znajdziemy się ponownie na wysokiej pozycji, zarówno pod względem oceny jakości świadczonych usług, jak i zadowolenia pasażerów”–mówi Grażyna Fałdyga-Król, Dyrektor Handlowy PolskiBus.com.

Dodajmy, że to kolejny wynik badań korzystny dla międzymiastowego przewoźnika. Niedawno informowaliśmy o wynikach ankiety przeprowadzonego wśród pasażerów przez PolskiBus.com, z której wynika, że aż 98,6% jest zadowolona lub bardzo zadowolona z usług firmy. To oznacza utrzymanie podobnego poziomu satysfakcji, jak w poprzednich badaniach i to przy zwiększającej się liczbie klientów spółki. Aktualnie z usług PolskiBus.com skorzystało już ponad 7.500.000 pasażerów. Równolegle powiększyła się flota firmy do 113 nowoczesnych autokarów, a liczba tras uległa zwiększeniu do 16 regularnych linii.