Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Polska Organizacja Turystyczna i Polonus podpisały porozumienie o współpracy

infobus
11.08.2018 06:56

W siedzibienarodowego przewoźnika autokarowego doszło do podpisania porozumieniapartnerskiego między Polską Organizacją Turystyczną, a spółką Polonus.

Na jego mocy lider rynku autokarowego i POT zdecydowali się m.in.współdziałać na rzecz rozwoju i promocji rodzimej turystyki. Porozumieniepodpisali prezes POT Robert Andrzejczyk i prezes zarządu Polonus MaciejAcedański. Jest ono wstępem do wspólnych, długofalowych działań mającychprzyczynić się do rozwoju pasażerskiego rynku transportu autokarowego, a wkonsekwencji zwiększenia krajowego ruchu turystycznego. Pierwszym projektem,przy którym obaj partnerzy będą współpracować, jest jesienna akcja POLSKAZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY.

– Bardzo się cieszę z nawiązania strategicznej współpracy zkolejnym przewoźnikiem. Jestem bardzo zadowolony z efektów współdziałaniazarówno z PLL LOT, jak i PKP Intercity. Razem udowadniamy, że Polska jestkrajem atrakcyjnym turystycznie i pracujemy nad zwiększeniem ruchu turystycznego.Pierwszą akcją, w którą włączy się nasz nowy partner promocyjny będzie jesiennaedycja akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY. Wierzę, że dzięki tejwspółpracy jeszcze więcej Polaków w pierwszy weekend października wyruszy wPolskę i skorzysta z ofert obniżonych o 50% – mówi prezes POT RobertAndrzejczyk.

– Współpraca z POT doskonale wpisuje się w realizację nowejstrategii Polonus, w której poprzez działania konsolidacyjne i partnerskiezwiększamy atrakcyjność naszej oferty i zachęcamy mieszkańców Polski dopodróżowania na pokładach komfortowych autokarów. Tuż po uruchomieniu sieciPolonus Partner, która ma na celu integrację polskich przewoźników, przyszedłczas na kolejne działania mające na celu promowanie podróżowania po naszym pięknymkraju. Jesteśmy dumni, że mamy swój wkład w rozwój polskiej turystyki – mówiprezes zarządu Polonus Maciej Acedański.

Współpraca będzie opierała się na promocji w materiałachwydawniczych i wizerunkowych, wspólnej organizacji spotkań i imprez mających nacelu kreowanie i promowanie produktów turystycznych, a także realizacji imprezi wydarzeń promocyjnych organizowanych w kraju i za granicą. Zarówno POT, jak iPolonus będą wspólne działania wspierać również poprzez promocję na swoichstronach internetowych i na profilach w mediach społecznościowych.