Najnowsze w Infoship
Brakuje najnowszych.

Polska firma w kazachskich autobusach na EXPO 2017

infobus
10.05.2017 16:30

Grupa Engave podpisała kontrakt na kompleksowe wdrożeniesystemu informacji pasażerskiej transportu publicznego w Astanie – stoluc Kazchstanui gospodarza EXPO 2017. System multimedialnej informacji pasażerskiej obejmiem.in. autobusy, przystanki autobusowe oraz nośniki CityTV.

– „Kontrakt z Kazachstanem to pierwsze tak duży zagranicznyprojekt. Popyt na nowoczesne technologie na rynkach wschodnich rośniedynamicznie. Dla nas to duża szansa. Mamy nadzieję, że już wkrótce podpiszemykolejne umowy – mówi Dominik Żochowski, prezes Engave.

Przypomnijmy, że wystawa Expo Astana 2017 to jedno znajważniejszych tegorocznych wydarzeń. Potrwa od 10 czerwca do 10 września.Organizatorzy spodziewają się, że Expo odwiedzi 5 milionów gości.

Reklamowe nośniki

W ramach współpracy z Kazachstanem Engave zrealizujeunikatowy w skali tego regionu projekt. Umowa przewiduje między innymidoposażenie 908 autobusów miejskich w jednolity system dystrybucji informacjipasażerskiej oraz reklam. Ponadto zakres prac obejmuje instalację na 200przystankach standów informacyjnych, tzw. iSTOPów – nośników informacji ireklam outdoorowych. Każdy iSTOP będzie wyposażony w dwa monitory LCD.Wszystkie nośniki zostaną zintegrowane za pomocą jednego systemu.

– „Po zainstalowaniu nośników informacji i reklam kolejnymetapem będą prace integratorskie. Zajmiemy się budową centrum zarządzaniasystemem telewizji informacyjno-reklamowej typu CityTV, który umożliwiaskuteczne zarządzania reklamą i informacją w przestrzeni publicznej. Stworzymyrównież centrum zarządzania zintegrowaną komunikacją publiczną. Dzięki temukomunikacja miejska w Astanie będzie w stanie sprawnie obsługiwać wszystkichpodróżujących, w tym gości Astana Expo 2017 – komentuje Marcin Figiel, CEO ENGAVEINTERNATIONAL LTD, firmy córki należącej do informatycznej spółki Engave.

Kontrakt zrealizuje konsorcjum w składzie Engave sp. z o.o.oraz Engave International. Konsorcjum będzie miało wyłączność na obsługę rynkureklamowego w przestrzeni publicznej związanej z transportem publicznym przezokres 7 lat.