Pol-Mot chce kupić logo Jelcza
infobus
15.07.2010 14:09
Pol-Mot chce kupić logo Jelcza
Jak informuje Puls Biznesu –w 2009 r. syndyk ogłosił pierwszy przetarg na sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przetarg zakończył się fiaskiem, podobnie jak trzy kolejne. Nie zgłosił się żaden inwestor, choć… jest jeden wyjątek. Od miesięcy rozmowy z syndykiem prowadzi Pol-Mot Holding, grupa działająca w branży motoryzacyjnej, producent maszyn rolniczych (giełdowa Warfama) i deweloper. Do przetargów Pol-Mot jednak nie staje, bo zainteresowany jest tylko jedną rzeczą. –Chcemy kupić znak towarowy Jelcz. Mimo paru wątpliwości, nadal ma on pewną wartość na polskim rynku –mówi Andrzej Zarajczyk, prezes Pol-Mot Holding. Logo Jelcza miałoby ułatwić holdingowi wprowadzenie na polski rynek nowych autobusów.